Oris teme

  • Uvodni pozdrav

    Pozdravljeni učenke in učenci,

    za vas smo pripravili nekaj povezav za vadbo doma. V vadbo vključite tudi svoje starše, vadba bo tako zanimivejša, starši pa se bodo spomnili kako so »športali«, ko so bili še v šoli. Kombinirajte s sprehodi v naravi, pojdite na kolo ali rolerje, vadite trike s skirojem ali rolko. Poslikajte se in delite s prijatelji in/ali nami na forumu.



  • Vaje za dobro jutro

    Ni boljšega, kot začeti dan z dobro vadbo. Na spodnji povezavi najdete sklop zabavnih vaj, ki jih lahko izvajate kar v svoji sobi. Ne potrebujete nobene dodatne opreme.

  • Vadba doma

    Ker trenutne razmere od nas zahtevajo, da ostanemo doma, smo za vas pripravili nekaj povezav do preprostih in učinkovitih vaj za otroke, ki jih lahko izvajamo v zaprtih prostorih. Vaje lahko izvajate vsak dan ali pa vsaj 3x/teden.

  • Zumba ples

    Če vam ne dišijo klasične vaje za moč, se lahko odločite tudi za zumba ples. Če ste polni idej, sestavite svojo koreografijo, se posnamite in nam jo pošljite. 

  • Nordijska hoja

    Pozdravljeni,

    teden je naokoli in za vas smo pripravili nov sklop športnih aktivnosti, ki jih lahko opravljate v teh dneh. 

    Vsakodnevne sprehode v naravi lahko nadgradite in popestrite z nordijsko hojo. Zanjo potrebujete le dve palici. Če le teh nimate, lahko uporabite tudi smučarski palici ali pa dve leseni palici, ki ju najdete v gozdu. 

    Več o nordijski hoji si lahko pogledate v videu.


  • Zabavna vadba za vsak dan

    Poleg vsakodnevnega gibanja v naravi pa še vedno lahko opravite vadbo tudi doma v dnevni sobi, garaži, na hodniku, terasi ali kje drugje, kjer je dovolj prostora. 

    Za začetek se lahko ogrejete z zabavno igrico:

    Nato, si izberete eno izmed spodnjih iger. Tisti, ki ste malo bolj ustvarjalni, pa si lahko igro izmislite in naredite sami. 

    Igra 1

    Igra 2 

    Igra 3 

    Igra 4

    Za konec sledi koordinacijska vaja - učenje žongliranja:

  • Vsak dan vadba v živo

    Če si kdo zaželi še več vadbe, lahko obiščeš spodnjo spletno stran, kjer bo vsak dan objavljen nov video. 

    http://ljmaratonpriprave.si/junior-vadba-v-zivo/


  • Koordinacijske vaje

    Zanimive koordinacijske vaje, za katere ne potrebujete veliko prostora. Poizkusite!


  • Zabava za vso družino

    Posbrskali smo po spletu in za vas našli nekaj, kar lahko izdelate kar sami. V igro vključite tudi ostale člane družine in se skupaj pozabavajte. 


    Spodaj imate še dve povezavi, kjer mogoče najdete še kakšno idejo za igro doma.

    Izdelaj sam 1

    Izdelaj sam 2


  • Pleše ves svet, zapleši tudi ti!

    Nauči se koreografije in zapleši še ti!


    OSTANI DOMA  (QUEDATE EN CASA)

    Ostani doma!

    Ne hodi ven, punca.

    Zunaj je virus in svet gori.

    Tu je Korona virus.

    Poglejte Italijane in Kitajce.

    Če ne ukrepamo, se bomo zafrknili.

     

    Ostani doma!

    Je za tvoje dobro.

    To je Korona virus, ne rini v težave.

    Ostani doma!

    Bodi odgovoren!

    To je Korona virus, ne rini v težave.

     

    To ni več igra, gre za ves svet.

    Pazi na babico, skrbi za dedka.

    Če se združimo, bomo zmagali.

    Saj smo judje, podajmo si roke.

    Ne glede na to, kateri politiku slediš,

    planet potrebuje tvojo pomoč.

    Zdaj je čas za ukrepanje!

    Končajmo s koronavirusom, ustavili ga bomo.

     

    Ostani doma ….


    Lahko se naučiš še katero od koreografij, ki so na spletu. Morda pa jo bomo skupaj zaplesali, ko bo vse tole za nami in bomo nazaj v šoli.


  • Športna tombola

    Športna tombola? Kaj je to?

    Sprintaj si list in ga nalepi na vidno mesto. Vsak dan si izberi 3-5 vaj (ko imaš na urniku ŠPO naredi 5 vaj, ko je nimaš, lahko tudi manj). Ko opraviš nalogo, pobarvaj kvadratek in vanj zapiši datum, ko si vajo naredil/a.  

    Nekatere naloge imajo pripisan “IZZIV”. To pomeni, da lahko to nalogo opraviš kot izziv, kjer tekmuješ skupaj s staršem ali bratom/sestro (npr. kdo naredi več ponovitev ali dlje časa zadrži položaj).

    Ko opraviš vse naloge, ga poslikaj in pošlji na naš naslov: spo@vitakraigherja.si

    Športna tombola - list


  • Atletska abeceda

    Naredi spodnji trening, da ne pozabiš, kaj smo se naučili do sedaj. Pomagaj si z video posnetkom, če ne gre.

    Trening: 

    • 5 MINUT LAHKOTNEGA TEKA (pogovorni tek)
    • KOMPLEKS GIMNASTIČNIH VAJ (kot jih izvajamo v šoli)
    • VAJE ATLETSKE ABECEDE (VSAKA VAJA 2X)
    Vajo izvajaj na razdalji približno 20m in jo zaključi s prehodom v lahkoten tek s postopnim ustavljanjem. Med vajami naj bo 20 sekund odmora, lahko pa izbereš lahkotno hojo do izhodišča.

    • nizki skiping (izrazito gibanje gležnjev), 
    • srednji skiping (mešanica nizkega in visokega skipinga),
    • visoki skiping (izrazito dvigovanje kolen),
    • udarjanje pet nazaj,
    • škarjice (tek z iztegnjenimi nogami), 
    • kratki poskoki (jogging skoki),
    • hopsanje (lahkotni poskoki v višino z dvigom kolen sprednje noge),
    • tek z grabljenjem (noga spredaj visoko iztegnjena in močno zamahnjena nazaj), 
    • tek s poudarjenim odrivom (izrazito odrivanje in dvigovanje kolen).

    • 3 MINUTE LAHKOTNEGA TEKA (iztek) in RAZTEZNE VAJE 2x30 sekund (sprednja in zadnja stegenska mišica ter meča)


  • Vadba na prostem - fartlek

    Dragi učenci in učenke, 

    upamo, da ste si med počitnicami nekoliko oddahnili od šolskega dela in počeli kaj prijetnega. Če ste bili v teh dneh malo manj telesno aktivni, pa je zdaj čas, da zopet malo pomigate. 

    Ker je zunanja temperatura že primerna za vadbo na prostem, pa tudi trenutne razmere so nam malce bolj naklonjene, vam tokrat predstavljamo vadbo na prostem imenovano FARTLEK. Kaj to je in kako ga izvajati, pa si oglejte v spodnjem posnetku.

    V fartlek lahko vključimo  tudi spodnjo vadbo ravnotežja.