Oris teme

  • Uvodni pozdrav

    Pozdravljeni učenke in učenci,

    za vas smo pripravili nekaj povezav za vadbo doma. V vadbo vključite tudi svoje starše, vadba bo tako zanimivejša, starši pa se bodo spomnili kako so »športali«, ko so bili še v šoli. Kombinirajte s sprehodi v naravi, pojdite na kolo ali rolerje, vadite trike s skirojem ali rolko. Poslikajte se in delite s prijatelji in/ali nami na forumu.




  • Vaje za dobro jutro

    Ni boljšega, kot začeti dan z dobro vadbo. Na spodnji povezavi najdete nekaj preprostih vaj, ki jih lahko naredite vsako jutro. Naredite jih eno za drugo neprekinjeno, nato si vzemite minuto odmora. Vse skupaj ponovite 2-5x.

  • Dinamične vaje za ogrevanje

    V spodnjem videu vam predstavljamo sklop 20 vaj za celo telo, ki jih lahko uporabite v začetnem delu katerekoli športne aktivnosti. Vaje izvajajte na mestu. Vsako vajo ponovite 8-12x, brez odmorov.

  • Hitro ogrevanje (5 min)

    Povezavi predstavljata dva različna sklopa 10 vaj na mestu, ki jih lahko uporabite, ko imate na voljo manj časa za ogrevanje. Vsako vajo izvajajte 30 sekund, brez odmorov. 


  • Vadba doma

    Ker trenutne razmere od nas zahtevajo, da ostanemo doma, smo za vas pripravili nekaj povezav do vadb za celotno telo, ki jih lahko izvajate tudi v zaprtih prostorih. Priporočljivo je, da vaje izvajate 3-4x/teden.

  • Tabata

    Še nekaj drugačnega. Zabavnega. Dinamičnega. 

    Probaj tabato!


  • Zumba ples

    Če vam ne dišijo preveč klasične vaje za moč, se lahko odločite tudi za zumba ples. Če ste polni idej, sestavite svojo koreografijo, se posnamite in nam jo pošljite. 

  • Statične raztezne vaje

    Po vsaki vadbi ne pozabite narediti raztezne vaje in tako sprostiti svoje utrujene mišice. Kako? Poglej v spodnjem videu. 


  • Nordijska hoja

    Pozdravljeni,

    teden je naokoli in za vas smo pripravili nov sklop športnih aktivnosti, ki jih lahko opravljate v teh dneh. 

    Vsakodnevne sprehode v naravi lahko nadgradite in popestrite z nordijsko hojo. Zanjo potrebujete le dve palici. Če le teh nimate, lahko uporabite tudi smučarski palici ali pa dve leseni palici, ki ju najdete v gozdu. 

    Več o nordijski hoji si lahko pogledate v videu. 


  • Vadba z lastnim telesom (celoten trening)

    Poleg vsakodnevnega sprehoda v naravi, vam priporočamo tudi izvajanje vadbe z lastnim telesom, ki jo lahko izvajate doma, lahko pa tudi na prostem. Vadbo je priporočljivo izvajati 3x/teden z vmesnimi prostimi dnevi. Za vadbo ne potrebujete posebnih pripomočkov.

    Ogrevanje

    • Dvig telesne temperature:

    Nizko intenzivna obremenitev za dvig telesne temperature. Hoja, korakanje na mestu, nizko-intenziven tek (7-9 min).

    • Mobilnostne vaje (izbereš 3 vaje iz spodaj ponujenih):

    Glavni del

    • Vaje za moč – zg. del telesa (izbereš 2 vaji):

    • Vaje za moč – sp. del telesa (izbereš 2 vaji):

    • Vaje za moč – mišice trupa (izbereš 2 vaji):

    Vsako vajo narediš 10x, nato nadaljuješ z naslednjo. Če gre, narediš to brez počitka. Ko prideš do konca, sledi 2min počitka. Narediš 2-3 kroge.

    Sklepni del

    Psihofizična umiritev ter statični streching. 

    Po vadbi se počasi umiri, ter s statičnim raztezanjem, raztegni vse mišice, ki so bile aktivne pri vadbi. Poskusi se spomniti vaj, ki si se jih naučil/a v šoli. Če potrebuješ pomoč, si lahko pomagaš s spodnjim videom.


  • Žongliranje

    Ob dnevih, ko ne izvajate krožne vadbe, pa se lahko naučite žongliranja. Več v spodnjem videu:


  • Koordinacijske vaje

    Zanimive koordinacijske vaje, za katere ne potrebujete veliko prostora. Poizkusite!

  • Vadba v živo vsak dan

    Če si kdo zaželi še več vadbe, lahko obiščeš spodnjo spletno stran, kjer bo vsak dan objavljen nov video. 

    http://ljmaratonpriprave.si/junior-vadba-v-zivo/


  • Atletska abeceda

    Naredi spodnji trening, da ne pozabiš, kaj smo se naučili do sedaj. Pomagaj si z video posnetkom, če ne gre.

    Trening: 

    • 5 MINUT LAHKOTNEGA TEKA (pogovorni tek)
    • KOMPLEKS GIMNASTIČNIH VAJ (kot jih izvajamo v šoli)
    • VAJE ATLETSKE ABECEDE (VSAKA VAJA 2X)
    Vajo izvajaj na razdalji približno 20m in jo zaključi s prehodom v lahkoten tek s postopnim ustavljanjem. Med vajami naj bo 20 sekund odmora, lahko pa izbereš lahkotno hojo do izhodišča.

    • nizki skiping (izrazito gibanje gležnjev), 
    • srednji skiping (mešanica nizkega in visokega skipinga),
    • visoki skiping (izrazito dvigovanje kolen),
    • udarjanje pet nazaj,
    • škarjice (tek z iztegnjenimi nogami), 
    • kratki poskoki (jogging skoki),
    • hopsanje (lahkotni poskoki v višino z dvigom kolen sprednje noge),
    • tek z grabljenjem (noga spredaj visoko iztegnjena in močno zamahnjena nazaj), 
    • tek s poudarjenim odrivom (izrazito odrivanje in dvigovanje kolen).

    • 3 MINUTE LAHKOTNEGA TEKA (iztek) in RAZTEZNE VAJE 2x30 sekund (sprednja in zadnja stegenska mišica ter meča)


  • Pleše ves svet, zapleši tudi ti!

    Nauči se koreografije in zapleši še ti!


    OSTANI DOMA  (QUEDATE EN CASA)

    Ostani doma!

    Ne hodi ven, punca.

    Zunaj je virus in svet gori.

    Tu je Korona virus.

    Poglejte Italijane in Kitajce.

    Če ne ukrepamo, se bomo zafrknili.

     

    Ostani doma!

    Je za tvoje dobro.

    To je Korona virus, ne rini v težave.

    Ostani doma!

    Bodi odgovoren!

    To je Korona virus, ne rini v težave.

     

    To ni več igra, gre za ves svet.

    Pazi na babico, skrbi za dedka.

    Če se združimo, bomo zmagali.

    Saj smo judje, podajmo si roke.

    Ne glede na to, kateri politiku slediš,

    planet potrebuje tvojo pomoč.

    Zdaj je čas za ukrepanje!

    Končajmo s koronavirusom, ustavili ga bomo.

     

    Ostani doma ….


    Lahko se naučiš še katero od koreografij, ki so na spletu. Morda pa jo bomo skupaj zaplesali, ko bo vse tole za nami in bomo nazaj v šoli.



  • Vadba na prostem - fartlek

    Dragi učenci in učenke, 

    upamo, da ste si med počitnicami nekoliko oddahnili od šolskega dela in počeli kaj prijetnega. Če ste bili v teh dneh malo manj telesno aktivni, pa je zdaj čas, da zopet malo pomigate. 

    Ker je zunanja temperatura že primerna za vadbo na prostem, pa tudi trenutne razmere so nam malce bolj naklonjene, vam tokrat predstavljamo vadbo na prostem imenovano FARTLEK. Kaj to je in kako ga izvajati, pa si oglejte v spodnjem posnetku.

    V fartlek lahko vključimo  tudi spodnjo vadbo ravnotežja.