Petek, 8. 5. 2020

GIBANJA

Kaj dela otrok? Oglej si posnetek in ob posnetku povej, na kakšen način se giblje otrok (npr. skače, se vrti …). Pridruži se mu in še ti posnemaj gibanja:


Doma med igračami poišči živali. Razporedi jih v krog, na sredino pa položi spinner ali kakšno prazno plastenko. Na spinnerju označi majhno puščico. Zavrti spinner oz. plastenko. Ko se ustavi, poglej, kam kaže puščica oz. vrh plastenke in oponašaj ter poimenuj gibanje tiste živali, npr. oponašaš ptico in poveš, da ptica leti. Razmisli, če se živali gibljejo le na en način? Katera izmed teh gibanj so podobna človekovemu gibanju?





Zdaj veš, kako se premikajo ljudje in živali. Kaj pa avtomobilček? Svinčnik? Knjiga? Žoga? Stol? Poskusi jih premakniti. Kako si to storil/-a? Bi se sicer premaknili sami od sebe, če ih ne bi ti potisnil/-a, prestavil/-a, dvignil/-a…?

Zdaj pa se ozri skozi okno ali pa to nalogo opravi danes na sprehodu: opazuj oblake. Se premikajo? Kdo jih premika? Kaj pa dim? Krošnje dreves? Luže? Povej, kaj povzroča gibanje oblakov, luž, krošenj, dima, trave …

 

Izdelaj si kartončke s števili od 1 do 20. Števila na kartončke zapiši s črno barvico. Spravi jih v mapo ali ovojnico, kajti potreboval/-a jih boš naslednji teden. Lahko si tudi ustvarjalen in kartončke pobarvaš, narediš iz barvnega papirja ... Ali pa izrežeš kroge, kot sem to storila jaz. Pazi, da so števila pravilno obrnjena in zapisana.


Vadi branje v delovnem zvezku za opismenjevanje pri črkah P, B in H (strani 48 – 53). Naloge, označene z zvezdico in peresom, beremo vsi, naloge, označene z utežjo, pa kdor zmore ali želi.  

Ponovi pesmico Rad imej. Koliko kitic se ti je uspelo naučiti?

 

Prispeli smo do konca tedna. Do konca sedmega tedna. Bravo, otroci, bravo, starši! Kot kaže, še en  teden na daljavo, potem pa z delom “na daleč” nadaljujemo v šoli! Jupi, me se že veselimo. Lep vikend vam želimo, odpočijte si.

Učiteljice Mateja, Helena, Tamara