Sreda, 13. 5. 2020

Pripravi kartončke s števili, ki si jih izdelal/-a prejšnji teden in nekaj lego kock (barvic, fižolčkov …). Sledi posnetku, vmes pritisni pavzo, da boš izvedel/-la vajo. Za vsako vajo naredi po dva primera.

Reši še stran 35 v Računanje je igra.

 

Oddahni si, popij kozarec vode in ponovi pesmico Iščemo medvedka.

 

Danes vadi met žoge v daljino in v cilj. Pripravi si žogo, naj bo manjša, da jo lahko primeš v roko (npr. teniška) in tarčo (npr. obroč, kos kartona, kartonsko škatlo, koš, plastenke ...).

Dobro razmigaj mišice in sklepe, predvsem ramenski obroč.

In zdaj še:

•      5x visoko poskoči,

·       naredi 5 počepov,

·       5x roke v bok in z ritko po svetu naokrog.

Pripravi žogice in si postavi tarče, v katere boš meril/-a. Tarča naj bo od tebe oddaljena vsaj 5 korakov. Nekaj predlogov tarč boš našel/la spodaj, seveda pa je najbolje, če uporabiš svojo domišljijo in se preizkusiš v zadevanju cilja. Pazi le, da ne bo škode ali nesreče!

 

PRIMERI VISOKIH TARČ:

·       določi in zadeni vejo na drevesu

·       zadeni obešen obroč na zidu

·       zadeni balkon

·       zadeni dvignjeno dlan odraslega

·       zadeni papir, nalepljen na zid

 

PRIMERI NIZKIH TARČ:

·       zadeni papir na tleh

·       zadeni kamen

·       postavi na tla plastenko, lonček, igračo in jo zadeni

·       zadeni prazno škatlo

  .

TEHNIKA META:

Poskusi biti natančen pri metanju in se postavi v pravilen položaj:

 

 

IDEJA:  Določite pravila in pripravite družinsko tekmovanje. Vajo lahko izvedeš tudi jutri na športnem dnevu, če se boste odpravili na pohod.