Torek, 11. 1. 2022

Ob 8:00 te čaka ura angleščine z učiteljico Marijo: https://arnes-si.zoom.us/j/2552444376.

Ob 9:00 pa se dobimo v naši virtualni učilnici :)
Povezava: https://arnes-si.zoom.us/j/4475602690.

* 15 minutno pavzo med videokonferencama izkoristi, da nekaj malega poješ. Med našo videokonferenco bomo naredili le 5 minutno pavzo.

TJA:
Ob 8:00 se povežeš na Zoom, kjer boš dobil vsa navodila za delo.


SLJ: PRIDEVNIK

Za začetek bomo pregledali vaje, ki ste jih včeraj reševali sami (DZ str. 70-71). 

Že pred časom smo se naučili določiti spol in število samostalnika.  Poznamo moški, ženski ter srednji spol in ednino, dvojino ter množino. Ali lahko določimo spol in število pridevnika? To pa boš izvedel v današnji uri (:

MAT: KOTI

Danes nadaljujemo s poglavjem o geometriji, in sicer se bomo danes dotaknili kotov. Prosim, da si pripraviš zvezek in delovni zvezek, vsa ostala navodila in informacije pa boš dobil na videokonferenci.

*(Za odsotne učence, ki boste naknadno reševali: DZ str. 137-139)


DRU: DINARSKOKRAŠKI SVET

Danes nas čaka čisto novo poglavje - pričeli bomo potovanje po Dinarskokraškem svetu. Se še spomniš, po kateri naravni enoti je dobil ime Dinarskokraški svet in do kod sega?

Kot uvod v ta del Slovenije si boš ogledal odličen film, ki prikazuje značilnosti pokrajin, ki obsegajo Dinarskokraški svet. Najdeš ga na naslednji povezavi: 

.

Prosim, da si film res pogledaš, saj je zelo zanimiv in si boš veliko lažje predstavljal stvari, o katerih se bomo pogovarjali v naslednjih urah.

NIT: VODA
Na spodnji povezavi najdeš power point predstavitev, ki sta jo pripravili študentki, ki sta bili z nami v sredo. Pripravili sta posnetke poskusov, ki jih v sredo nismo uspeli izvesti.

Oglej si power point predstavitev in izpolni učni list do konca.

Povezava: https://docs.google.com/presentation/d/1xRCErDLA8n7E1hKJ3z1DlPatCTerz1PP/edit?usp=sharing&ouid=108405461127895772885&rtpof=true&sd=true

ŠPO: TABATA

Kaj je Tabata? Gre za visoko intenzivno vadbo.

Tabata trening je leta 1996 razvil japonski znanstvenik dr. Izumi Tabata na Nacionalnem inštitutu za fitnes in šport v Tokyu. Je oblika visoko intenzivnega intervalnega treninga, ki aktivira veliko mišičnih skupin in hkrati zahteva visoko intenzivnost, ki jo je potrebno dalj časa ohranjati.

Cilj tabata treninga je krepiti aerobno in anaerobno moč (pomeni, da razvijamo moč pri dalj časa trajajočem naporu, kjer se vključuje poraba kisika in eksplozivna ali hitra moč, kjer ne gre za prisotnost porabe kisika).

Pred izvajanjem vadbe naredite 10 gimnastičnih vaj za ogrevanje.

Naloge boste intenzivno izvajali 20 sekund in 10 sekund počivali.

  1. visoki skiping,
  2. poskoki v stran, čim širše iz ene na drugo nogo,
  3. plank- z nogami prestopaš v stran,
  4. v položaju sklece se z nasprotno roko dotikaš ramena,
  5. zapiranje knjige,
  6. Superman položaj ter iztegovanje nasprotne roke in noge,
  7. ležiš na hrbtu, dvigneš boke in izteguješ noge,
  8. hitre nogice, stopanje narazen- skupaj.

Narediš 3 min. pavze in ponoviš sklop vaj.

Posnetek:

https://drive.google.com/file/d/1eHzTEJMPvaOK3xyFzJflcJ8bauoQg2dQ/view?usp=sharing