Klikni ptiča

Navodilo: Klikni ptiča

Ptič naj leta po površini in se odbija od robov. Vedno, ko kliknemo zastavico se spremenljivka z imenom Ptič nastavi na 0. Če pa z miško kliknemo na figuro, naj se spremenljivki Ptič prišteje ena točka.

Takole izgleda rešitev naloge. Klikni ...

Namig:

Pripravimo ustrezno ozadje in primerno figuro.

Ptič naj se v neskončni zanki premika in odbija od roba. Na začetku ga je potrebno malo zasukati, da se ne odbija le levo in desno.

Spremenljivko ustvarimo na področju s Podatki. Tam ustvarimo novo spremenljivko, ki jo poimenujemo. Ko kliknemo zastavico naj se ta spremenljivka nastavi na 0, vsakič ko kliknemo figuro, pa naj se spremeni za 1.

Dodatno:

Ustvari še eno figuro. Na primer hrošča, ki se bo moral umikati ptiču s pomočjo tipk levo, desno, gor in dol, da ga ptič ne bo pojedel. Ptič naj še vedno leta tako kot prej. Vendar naj ima igralec sedaj na začetku 20 točk in ob vsakem dotiku hrošča s ptičem, naj izgubi eno točko. Ko ima nič točk, naj se igra ustavi.

Zadnja sprememba: sobota, 9. avgust 2014, 14:03