PONEDELJEK, 11. 5. 2020
PONEDELJEK, 11. 5. 2020
Good morning, children! How are you today? I'm fine, thank you.
Listen to this song and try to sing along.
1. Najprej boš ponovil/a koliko je ura. Poglej posnetek na spodnji povezavi in sledi navodilom. Najprej boš ponavljal/a, potem pa moraš povedati tudi sam/a.
Se še spomniš, kako rečemo?
No, naj ti pomagam: IT'S THREE O'CLOCK. (Ura je tri.) IT'S TEN O'CLOCK. (Ura je deset.)
2. In kaj počneš vsak dan? Poglej spodnjo predstavitev, vsako poved ponovi trikrat (na različne načine - glasno, tiho, počasi, veselo ...).
3. Zdaj odpri učbenik na strani 74, naloga 27. Slišal/a boš fanta, ki opisuje svoj dan.
V zvezek si pripravi samo tabelo, ni potrebno risati slik (tako kot naredimo v šoli).
Prvič samo poslušaj.
Pri drugem poslušanju uredi slike v pravilni vrstni red.
Pri tretjem poslušanju pa zapiši čas.
Tvoja današnja naloga je, da v kratkih povedih opišeš svoj dan. Nalogo poslikaj in mi jo prosim pošlji.
I get up at 6 o'clock.
I brush my teeth at 6 o'clock. (in tako naprej)
Lep pozdrav in si kmalu spet tipkava!
Zadnja sprememba: ponedeljek, 11 maj 2020, 20:18