Nadgradnja labirinta
Nadgradnja labirinta
Navodilo:
Izboljšaj svoj program za labirint tako, da pripraviš več različnih labirintov. Ko pride igralec na cilj, se naj prikaže nov, težji labirint. Tako lahko narediš igrico na več nivojih.
Namig:
Zamenjava ozadja oziroma labiritna se naj zgodi, ko igralec pride na cilj. To lahko dosežeš z uporabo sporočil.
Tukaj (http://scratch.mit.edu/projects/22685659/) si lahko ogledate primer igre, kjer se ob prihodu iz labirinta pojavi novi, težji labirint.
Ko igralec pride na cilj, se zamenja ozadje, figura pa se mora postaviti na novo začetno točko. Če si prej za cilj uporabil kakšno drugo figuro, jo moraš sedaj skriti in jo prikazati na drugem mestu, kjer v novem labirintu želiš imeti cilj. Pomagaj si s sporočili tako, da ob prihodu na cilj objaviš sporočilo, ki ga prejmejo vsi elementi in se nanj odzovejo z menjavo ozadja, premikom na drugo mesto, tako da se prikažejo ali skrijejo. Odvisno od tega, kako si si zamislil nalogo.