Profesionalni vtis

Spletna stran bi morala izgledati profesionalno. Vanjo bi morali vložiti nekaj časa in truda, da stran ne bi vzbujala vtisa, da je nastala v vaši dnevni sobi ob prostem času. Lepa in profesionalna stran na obiskovalca takoj naredi dober vtis in mu daje zaupanje za prvi korak proti vam. Nasprotno, amatersko izdelana spletna stran, direktno namiguje na to, da je tudi vaša storitev podobne kakovosti. To je eden izmed prvih in ključnih elementov, koliko obiskovalcev vaše spletne strani se bo kasneje dejansko pretvorilo v vaše stranke.

Kvalitetne slike

Uporabljajte slike, ki so v povezavi z vašo storitvijo. Npr. slike ljudi se dobro odnesejo v nekaterih panogah, ki imajo direktni kontakt z njimi (zavarovalnice, banke, javni prevozi,...), v drugih se bolje odnesejo slike, ki so bolj v povezavi z njihovimi storitvami. Slikam dodajajte tudi komentarje. Ne pozabite, da še posebej za internet (kjer bralci ne berejo, ampak "skenirajo" vsebino) velja, da je slika vredna 1000 besed. Slike naj bodo lepe, ostre in pravilno barvno skorigirane (razen če namenoma ne želite doseči nekaterih posebnih učinkov). Pri optimizaciji slik za vašo spletno stran, bodite še posebej pozorni na razmerje med velikostjo datoteke in kakovostjo slike. Za čim manjšo velikost datoteke vam bodo zelo hvaležni predvsem uporabniki s slabšimi povezavami. Prav tako pa ne smete pozabiti na kvaliteto slike, kajti slaba slika da hitro občutek nestrokovnosti.

Barve in barvna shema

Izberite barve, ki so v logični povezavi s storitvijo, ki jo ponujate na spletni strani. Naprimer; roza, modro, rumena shema, v povezavi s slikami spominja na potovanje, dopust, počitnice in jo lahko uporabimo naprimer za potovalne agencije, počitniška zavarovanja itd. Belo področje med in okoli vsebine povečuje preglednost in preprečuje prevladovanje katere izmed barv. Barve naj ne bodo premočne (razen če ne želimo posameznega dela posebej poudariti), saj to zmanjšuje vidljivost in oko odvrača od vsebine.

Enostavna navigacija in drevesna zgradba

Ena od najpomebnejših stvari, ki bi jo morali zagotoviti, je logična in pregledna navigacija po spletni strani. Prav tako bi se morali prepričati, da je najpomembnejša vsebina na dobro vidnem delu vaše spletne strani. Ostala vsebina je lahko objavljena na spodnjem delu iste strani (do katere dostopamo z drsnikom), ali na novi spletni strani (podstrani). To omogoča, da so obiskovalci postopoma pripeljani do željene vsebine.
Zmotno je mišljenje, da več vsebine, kot jo bomo ponudili na prvi strani, več jo bodo obiskovalci videli. Nepregledne spletne strani in strani natrpane z besedilom, obiskovalca odvračajo in le-ta, tako stran zapusti veliko hitreje. Svetovno priznane statistike so pokazale, da drevesna zgradba na spletni strani, ključno pripomore k daljšemu zadrževanju obiskovalca, pri posameznem obisku. Obiskovalec naj sam pride do željene vsebine!

Učinkovita in kvalitetna vsebina

Tudi za pisanje prodajno učinkovite vsebine lahko najdete veliko člankov (enega izmed njih dobite na: prodajno besedilo). Ključnega pomena je predvsem to, da so kontaktni podatki vedno dosegljivi in na vidnih mestih, predvsem pa, da obiskovalcu takoj poveste edinstvene prednosti, ki jih bo pridobil v sodelovanju z vašim podjetjem (v marketinškem jeziku se to pojmuje kot USP - unique selling proposition (edinstvena prodajna ponudba)).
Tudi gostota ključnih besed v vašem tekstu je odločilnega pomena (spletna stran naj bi imela gostoto ključnih besed nekje od 3-7 %). Če se vsebina "dobro bere", bi tudi ključnih besed moralo zadostovati.
Ne pozabite spletno stran redno posodabljati, saj imajo tako vaše stranke, kot pogoni iskalnikov radi spletne strani, ki so "na tekočem". Na spletno stran podajajte predvsem vsebine, ki bodo vašim potencialnim strankam pomagale do lažjih in kvalitetnejših odločitev in zmanjšajte število ponudb in posebnih ponudb (predvsem na uvodni strani). Statistike kažejo, da najboljše rezultate dajejo strani z manjšim številom posebnih ponudb - vsekakor naj jih stran ne bi imela več kot 6.
Na ta način, si boste na spletni strani pridobili veliko kvalitetne vsebine, ki bo vaše potencialne stranke prepričala, da ste dejansko strokovnjak na svojem področju. Predvsem pa bo to dokaz, da vam je korist vaših strank vedno na prvem mestu (kar je dejansko prvi pogoj za pričetek uspešnega poslovanja v kateri koli dejavnosti).

Kritike obiskovalcev

Obrazci, ki dovoljujejo odziv vaših obiskovalcev so pomemben dejavnik pri pridobivanju idej, kako izboljšati spletno stran. Spletna stran bo tako lahko le še bolj služila svojemu namenu.

Povezave

Povezave, (tako vhodne, kot izhodne) bi morale biti v dobro tako vašim uporabnikom, kot iskalnikom. Ne pozabite pa, da lahko sami odločate pri izbiri povezav (ne vzpostavljajte povezav s stranmi, ki nimajo nič skupnega z vami ali so slabe) in da je vsebina in strokovnost vaše spletne strani vedno najpomembnejša.
Zadnja sprememba: torek, 14 avgust 2018, 10:18