Navodilo: Žoga
Ustvari program, kjer se žoga ves čas giblje in odbija od robov. S kužkom poskušaj žogo ujeti. Ko se žoga in pes dotaknega, se žoga neha premikati in spregovori: Zdravo. Ujel si me.

Namig:
Če želiš premikati psa s smernimi tipkami (puščica levo, desno, gor, dol), moraš uporabiti pogojni stavek: Če je *** potem.

Tak pogojni stavek ustvariš za vse štiri tipke (levo, desno, gor, dol). Če je pogoj izpolnjen, se mora pes premakniti v ustrezni smeri.

Da bi Scratch ves čas preverjal katera tipka je pritisnjena in da bi figuro ustrezno premaknil, moraš pogojne stavke vstaviti v neskončno zanko: Ponavljaj.

Delna rešitev:
Premikanje tipk

Premikanje žoge ustvari z zanko, ki se izvaja tako dolgo dokler se žoga ne dotakne psa. Uporabiti moraš zanko: Ponavljaj do takrat ko ***. Pri tem je pogoj, da se dotika psa.

Pogoj

Ko je pogoj izpolnjen in se žoga dotakne psa, se zanka neha izvajati. Takrat se izpiše: Zdravo! Ujel si me.

Dodatno:

Če se pes dotakne žoge, naj ta spremeni videz na spuščeno žogo.

Zadnja sprememba: petek, 8 avgust 2014, 23:19