Miš beži pred mačko

Navodilo: Labirint

Pripravi labirint v katerem miš beži pred mačko in hkrati išče sir.  Mačka se naključno premika po labirintu, miško pa vodimo s pomočjo smernih tipk (levo, desno, gor, dol). Ko miš najde sir, se zamenja ozadje, na katerem piše zmaga.

 Takole izgleda rešitev naloge.  Klikni ...

Namig:

Ozadje pripravimo tako, da narišemo labirint. Poleg tega izberemo dve figuri. Miš in sir, do katerega bo morala miš priti. Po potrebi ju zmanjšamo tako, da dvakrat kliknemo na ukaz: »Nastavi na velikost 50%.«

Miš naj se premika glede na pritisnjene tipke na tipkovnici. Uporabimo ukaz, ki bo nadaljnje ukaze izvedel ob dogodku: ko je pritisnjena tipka. Če bo pritisnjena tipka navzgor, se bo miška obrnila navzgor in šla naprej nekaj korakov. Enake ukaze napišemo za premik v desno, levo in dol.

Naj se miš na začetku prikaže in postavi na začetno točko zaslona. Tja jo postavimo u  ukazom: pojdi na x in y.

Miši moramo preprečiti, da bi hodila čez stene labirinta tako, da v kodo vstavimo pogoj, ki se ves čas izvaja. Če se dotakne stene labirinta, (najlažje je, da vstavimo pogoj, če se dotika barve, kakršne so stene labirinta,) naj gre na začetek zaslona. (Če se želijo v steno le zadeti in je ne želijo prečkati se naj figura premakne za 10 korakov nazaj.)

Dodaj novo figuro, do katere bo morala miš priti, da bo dosegla zmago.

Igralec zmaga takrat, ko se miš dotakne sira. To pomeni, da napišemo pogoj, ki se tudi mora ves čas preverjati, da se ob dotiku s sirom zamenja ozadje. Ne smemo pozabiti, jih potem prikazati ob pritisku na zeleno zastavico

Dodatno:

Naj mačka med miškinim potovanjem lovi miš. Če se dotakne miši, naj se igra konča in ozadje zamenja. Mačko naj otroci poskusijo sprogramirati samo, na podoben način kot smo napisali ukaze za miš, le da se bo mačka morala ves čas premikati in ne le ob ukazih s tipkovnice.

Zadnja sprememba: sobota, 9 avgust 2014, 14:12