Oris poglavij

  • Preverjanje

    V rubriki Obvestila najdeš povezave do nalog za preverjanje znanja.

    • 4 Cities

      The Tailor of Swaffham      SB, p. 48

      Preberite besedilo na str. 48.

      Podčrtajte neznane besede in njihov pomen poiščite v DZ na str. 84.

      Napiši 8 vprašanj, povezanih z besedilom.

      Reši nalogi 1 in 2.

      WB, p. 38/ 1, 2  

      Spodaj je zelo koristna povezava, na kateri boš našel/-la gradivo, ki ti bo pomagalo pri učenju, utrjevanju in preverjanju znanja. Ne pozabi na zvočno (avdio) gradivo.

      https://elt.oup.com/student/project/level3/unit04/?cc=si&selLanguage=en

      Uspešno delo.

      • The Tailor of Swaffham

        Do konca tedna nadaljuješ z nalogami na str. 48 in 49.

        Poslušaj zvočni posnetek na povezavi:

        https://elt.oup.com/student/project/level3/unit04/audio?cc=si&selLanguage=en

        Reši naloge:

         4 ( 4 a v zvezek ),

         5 (v zvezek), 

        6 a (poslušaj avdio na zgornji povezavi) in 6 b  zapiši v zvezek (Opiši Jimmiyeve in Marthine sanje.) .

        Naloga 7: Opiši svoje sanje

        • Where were you?
        • What were you doing?
        • What happened?

        Delovni zvezek str. 38-39.


        • Govorno sporočanje

          Pred reševanjem nalog obvezno preberi navodila v razdelku Obvestila.

          • Dokončaj naloge, ki jih še nisi rešil prejšnji teden.
          • Pripoveduj zgodbo The Tailor of Swaffham, kot da si pripovedovalec, krojač, krojačeva žena.
          • Pripoveduj o Marthinih in Jimmyevih sanjah. (str. 49/6)
          • Pripoveduj o svojih sanjah. (str. 49/7)
          • Vadi, dokler ne boš znal pripovedovati tekoče. Nato se posnemi in poslušaj.

          https://elt.oup.com/student/project/level3/?cc=si&selLanguage=en





          • Cities (Kids)

            Project English 3 (str. 50, 51)

            • Ustno še enkrat obnovi The Tailor of Swaffham in Marthine ter Jimmyjeve sanje.
            • Dvakrat poslušaj posnetek zgodbe na str. 50. Nato zgodbo še dvakrat glasno preberi.
            • V zvezek zapiši naslov Kids.

            https://elt.oup.com/student/project/level3/unit04/?cc=si&selLanguage=en

            • Preveri, ali razumeš vse besede. (DZ, str. 84, 4D Kids).
            • V učbenik reši nalogo 1, 3 in 4. Nalogo 2 naredi v zvezek (vprašanja prepiši in na njih odgovori).
            • Delovni zvezek str. 40.

            Ne pozabi, da sem od 10.00 do 11.00 na Skypu dosegljiva za morebitna vprašanja in opravljanje Bralne značke.



            • Kids (Dylan's plan)


              Project English 3 , page 51

              https://elt.oup.com/student/project/level3/unit04/?cc=si&selLanguage=en

              Kids str. 50, 51

              • Ponovno poslušaj zgodbo na strani 50 in jo ustno obnovi.
              • Naloga 5 a, b

              Obe nalogi napišeš v zvezek.

              Napiši, kaj bo prihodnji teden delal Smart Alec in pri tem upoštevaj razpredelnico. Glej že rešen primer.

               5 b

              Napiši, kaj boš ti delal in uporabi izraze v okvirčku.

              • Naloga 6 a

              Dopolni dialog.

              • Naloga 6 c

              Po vzoru naloge 6 a v zvezek zapiši še en dialog in pri tem uporabi spodnje iztočnice.

              Delovni zvezek, str. 41.

               


              • Govorni nastop (A famous composer)

                Govorni nastop (A famous composer)

                • Danes se pripravljaj za govorni nastop A famous composer.
                • Ponovno preglej navodila.
                • Dokončaj »power-point« predstavitev.
                • Po navodilih napiši besedilo. V kolikor si besedilo že napisal, se pripravljaj na predstavitev.
                Za morebitna vprašanja sem ti na voljo po Skypeu ali po elektronski pošti. (Glej navodila v razdelku Obvestila).
                • New York


                  Reši učni list, ki je v priponki in ga do 3. 4. pošlji učiteljici na elektronski naslov.

                  marjeta.gal-babic@osv-ankaran.si



                • The Peacock and the Turtle

                  Reši učni list, ki je v priponki. Lahko ga natisneš in prilepiš v zvezek ali pa samo napišeš naslov in rešitve zapišeš v zvezek.

                • History: the plague

                  Project English 3

                  History: the plague

                  • Najprej ustno dvakrat obnovi besedilNew York na str. 52.
                  • Poslušaj in preberi besedilo History: the plague na str. 53.

                  https://elt.oup.com/student/project/level3/unit04/audio?cc=si&selLanguage=en

                  • V besedilu podčrtaj neznane besede in njihov pomen preveri s pomočjo slovarčka v delovnem zvezku (English Across the Curriculum, str. 84, 85) ali s pomočjo spletnega slovarja. https://en.pons.com/translate
                  • Nalogi 1 in 2 reši v učbenik.
                  • Naloga 3.

                  Za vsako sličico napiši eno poved, povezano s prebranim besedilom.



                  • Revision (Utrjevanje znanja)

                    Project English 3, p. 54

                    • Ustno obnavljaj besedilo History: the plague.
                    • Reši Revision na str. 54.
                    • Naloga 1. Dopolni dialog z določnim (the) ali nedoločnim (a/an) členom. Nalogo reši v učbenik.
                    • Naloga 2.

                    Vstavi »the«, kjer je potrebno. Kjer ni potrebo, napiši − . Nalogo reši v učbenik.

                    • Naloga 3.

                    Dopolni povedi. (v učbenik).

                    • Naloga 4.

                    Poveži naštete predloge s sličicami. (v učbenik)

                    • Naloga 5.

                    Dialog postavi v pravilni vrstni red. Nato svoje rešitve preveri tako, da poslušaš posnetek.

                    https://elt.oup.com/student/project/level3/unit04/audio?cc=si&selLanguage=en

                    • Progress check (Preverjanje znanja)

                      Project English 3 Workbook

                      Danes boš preverjal svoje znanje.

                      Reši Progress check (Preverjanje) na str. 42 in 43 v delovnem zvezku.

                      Pravilnost svojih odgovorov preveri s pomočjo rešitev, ki jih najdeš v priponki.

                      Nato preglej tudi rešene naloge od strani 38 do strani 41.

                      Učiteljici poročaj o svojem dosežku na preverjanju.

                      Reševal sem: odlično  dobro  nisem zadovoljen

                      Največ težav sem imel pri nalogah: Navedi številke nalog.       


                    • Experiences (They've been successfu)

                      Project English 3

                      Preverjanje:

                      Ustno trikrat obnovi besedilo History: the plague.

                      5 Experiences

                       They've been successful, Student's Book, p. 56, 57

                      V zvezek najprej zapiši večji naslov Experiences in nato še podnaslov

                       They've been successful.

                      Naloga 1.

                      • Na črtice napiši ustrezne glagole iz okvirčka.

                      Naloga 2.

                      • Dvakrat poslušaj besedilo Ambitions. 

                      https://elt.oup.com/student/project/level3/unit04/audio?cc=si&selLanguage=en

                      Nato besedilo še dvakrat preberi. Neznane besede si razloži s pomočjo slovarčka v delovnem zvezku na strani 85.

                      Naloga 3.

                      • Dopolni razpredelnico s podatki iz besedila.
                      • S pomočjo razpredelnice pripoveduj o Tildi in Barettu.  


                      • They've been successful

                        Project English 3

                        They've been successful, Student's Book, p. 56, 57

                         Present perfect

                        • Reši nalogo 4.
                        • Za boljše razumevanje časovne oblike si oglej še power-point predstavitev na spodnji povezavi.

                        https://en.islcollective.com/english-esl-powerpoints/grammar/present-perfect-simple-tense/present-perfect-simple-presentation/82509

                        • Naredi nalogo, ki se nahaja v priponki. 
                        Reši še: Delovni zvezek, str. 44, naloge 1, 2 in 3.



                      • Theseus and the Minotaur

                        Project English 3, stran 83     

                        Preberi tudi navodila za preverjanje in ocenjevanje znanja, ki se nahajajo spodaj. ***

                        Poslušaj zgodbo na strani 83.

                        https://elt.oup.com/student/project/level3/unit05/audio?cc=si&selLanguage=en

                        V zvezek napiši naslov Theseus and the Minotaur.

                        Nato zgodbo preberi in podčrtaj neznane besede. Njihov pomen si poglej na str. 86 v delovnem zvezku ali pa v spletnem slovarju. https://en.pons.com/translate

                        Naloga 1.

                        Poveži imena (v levem stolpcu) z opisi (v desnem stolpcu).

                        Naloga 2.

                        Odgovori na vprašanja. Vprašanja in odgovore napiši v zvezek.

                        V priponki, ki ima dve strani, si natančno preberi navodila za preverjanje in ocenjevanje govornega nastopa.


                      • Utrjevanje znanja

                        Project English 3

                        Utrjevanje znanja

                        Reši naloge

                        Delovni zvezek, str. 64, naloge 1, 2, 3 in 4

                                                    str. 65, naloga 5.

                        S temi nalogami boš utrjeval/-a svoje znanje glagolskih časov (past simple, past continuous will and going to future). Pred reševanjem še enkrat natančno preglej zapiske v zvezku in povzetek slovnice v delovnem zvezku na str. 76 , 77 , 78 in 79. 

                        Pomembno

                        Nepravilne glagole (past simple) najdeš v delovnem zvezku na str. 87.    

                        POMEMBNO

                        V četrtek, 23. 4., bomo imela ANGLEŠČINA 8. a- 1. skupina srečanje po skypeu. Pripravite vprašanja, povezana z govornim nastopom. Pričakujem vašo udeležbo.  

                                                


                        • Utrjevanje znanja

                          Project English 3

                          Utrjevanje znanja

                          Reši nalogo:

                          Delovni zvezek, stran 67, naloga 1 a (Past simple and past continuous)

                                                                                1 b (Napiši zaključek zgodbe. Uporabi 80-90 besed).

                           

                          Nalogo 1 b natipkaj in pošlji učiteljici do petka, 24. 4. 2020.

                          marjeta.gal-babic@osv-ankaran.si


                          Želim ti lepe počitnice in upam, da se kmalu vidimo.  

                          🌞🏫     

                          😀


                          • Preverjanje govornega nastopa

                            Danes bomo po skypeu preverjali vašo pripravljenost na ocenjevanje medpredmetnega govornega nastopa A famous composer.

                            Prosim, da se držite urnika in razporeda, ki ste ga prejeli pred prvomajskimi počitnicami. 

                            Preverjanje bo potekalo tako, kot smo se dogovorili na našem srečanju v živo oziroma kot je napisano v navodilih. 

                            • Present perfect

                              Torek, 5. 5.

                              Project English 3

                              Present perfect

                              https://svet-anglescine.com/present-perfect-simple/

                              Še enkrat si natančno oglej, kar si si v zvezek napisal o času present perfect.

                              Nato reši naloge v delovnem zvezku. Med reševanjem imej odprt delovni zvezek na strani 87, kjer imaš seznam nepravilnih glagolov (3. stolpec). Pomagaš si lahko tudi z razlago v slovenščini, ki jo najdeš na strani  80.

                              Delovni zvezek, str, 44/ 4

                                                            str. 45/ 5, 6

                              Skype chat   🔉 🎤🖥

                              Kdaj:  v četrtek, 7. 5., ob 9.05.

                              Na moj klic se oglasijo: Nik K., Nik P., Vit in Jan.


                               


                              • Have you ever climbed a mountain?

                                Project English 3, p.58

                                • V zvezek zapiši naslov:

                                Have you ever climbed the mountain?

                                • Oglej si zgodbico v knjigi in s pomočjo slik skušaj ugotoviti, o čem govori.

                                Poslušaj zgodbico na povezavi. https://elt.oup.com/student/project/level3/unit05/audio?cc=si&selLanguage=en

                                • Preberi besedilo. Neznane besede si razloži s pomočjo slovarčka na koncu delovnega zvezka. (str. 85)
                                • Obnovi zgodbo.
                                • Reši nalogo 2.
                                • Podčrtaj vprašanja v zgodbici in jih prepiši v zvezek.
                                • Reši še nalogo 3 in v zvezek prepiši naslov:

                                Present perfect: questions

                                • Nato prepiši še nalogo 3 a.  


                                • Ocenjevanje govornega nastopa

                                  Danes poteka ocenjevanje govornega nastopa po skypeu.

                                  9.05 in 12.05   🔉🎤💻

                                  • Pet minut pred začetkom ocenjevanja se prijavite na skype in preverite, ali vam delujeta mikrofon in kamera.
                                  • Dokler niste na vrsti, imate mikrofon in kamero izključena, kot smo se dogovorili na preverjanju. 
                                  • Pozorno poslušate nastope sošolcev in in povratne informacije obeh učiteljev. 



                                  • Present perfect

                                    Project English 3, p. 58, 59

                                    Have you ever climbed a mountain?

                                    V zvezek napiši:

                                    Present perfect: ever and never

                                    Naloge

                                    4 a Dopolni dialog z besedami iz zgodbice na strani 58.

                                    4 b Nato poglej, kaj pomenita besedi ever in never v povezavi s časovno obliko present perfect.

                                    4 c V povedi vstavi ever oziroma never. Pazi, da besedi vstaviš na pravo mesto v povedi.

                                    5 a

                                    Napiši vprašanja v časovni obliki present perfect. Odgovore poišči v zgodbicah  (Sweet Sue and Smart Alec).

                                    Primer:

                                    Has Sweet Sue ever driven a car? Yes, she has. ( Odgovor najdeš v zgodbici na na str. 6.)

                                    6 a

                                    Povej, kaj od naštetega (slike) si ti že naredil. Povedi napiši v zvezek.

                                    Primer:

                                    I've ridden a horse. / I've never ridden a horse.


                                    • Have you ever climbed a mountain?


                                      Project English 3

                                      Have you ever climbed a mountain?

                                      Workbook, p. 46 in 47

                                      • Reši naloge, ki se nahajajo na teh dveh straneh.
                                      • Pri reševanju si pomagaj z zvezkom in učbenikom.
                                      • Ko končaš vse naloge, odpri rešitve, ki se nahajajo v priponki, in preveri pravilnost svojih odgovorov. 

                                      Skype chat: Lana V., Sara, Vid, Rok 🔉🎤💻

                                    • Making people aware

                                      Project English 3 https://elt.oup.com/student/project/level3/unit05/audio?cc=si&selLanguage=en

                                      • Oglej si besedilo v učbeniku na strani 60. O čem bo govorilo? Preleti besedilo in skušaj odgovoriti na vprašanja v nalogi 1.
                                      • Na zgornji povezavi poslušaj besedilo v učbeniku. na strani 60.
                                      • Besedilo še enkrat preberi.


                                      • Making people aware

                                        Skype chat:  🔉🎤💻 ob 10.25, Nik P., Vit, Jan

                                        Project English 3, p. 61

                                        https://elt.oup.com/student/project/level3/unit05/audio?cc=si&selLanguage=en

                                        Ker sem včeraj v učilnico pripela napačen učni list, boste danes reševali naloge na učnem listu , ki ga prilagam. Opravičujem se, če ste imeli nevšečnosti, ker niste vedeli, kaj morate narediti.

                                        • Reši učni list, ki se nahaja v priponki in rešenega (natipkanega v wordu) pošlji učiteljici do srede, 20. 5.

                                      • Making people aware

                                        Project English 3, p. 61

                                        Naloga 3

                                        3 a

                                        V besedilu poišči podatke, ki so navedeni pri posameznih iztočnicah v tej nalogi.

                                        V zvezek napiši naslov Making people aware in nalogo 3 a reši v zvezek.

                                        3 b

                                        Odgovor napiši v učbenik.

                                        Naloga 4

                                        4 a

                                        Razlago poveži s slikami.

                                        4 b

                                        Poslušaj in preveri svoje odgovore.

                                        4 c

                                        Odgovori na vprašanja. Vprašanja in odgovore napiši v zvezek.


                                        • Making people aware

                                          Project English 3, p. 61

                                          Listening   https://elt.oup.com/student/project/level3/unit05/audio?cc=si&selLanguage=en

                                          Poslušaj avdio posnetek o človeku, ki ga vidiš na sliki. Imenuje se Lewis Gordon Pugh.

                                          Naloga 5 a

                                          Po poslušanju posnetka izberi pravilni odgovor.

                                          Naloga 5 b

                                          Ponovno poslušaj posnetek in odgovori na vprašanja.

                                          Vprašanja in odgovore napiši v zvezek.


                                          • Utrjevanje znanja

                                            Making people aware

                                            Delovni zvezek, str. 48, 49

                                            Reši naloge.

                                            Ko končaš, svoje odgovore preveri s pomočjo rešitev, ki se nahajajo v priponki.


                                          • Kids (Layla's news)

                                            Project English 3

                                            Kids

                                            Layla's news 

                                              https://elt.oup.com/student/project/level3/unit05/audio?cc=si&selLanguage=en

                                            Kaj se je zgodilo v prejšnjem nadaljevanju zgodbe. Prelistaj učbenik in še enkrat preberi.

                                            Poslušaj zgodbo. Ustno odgovori na vprašanji v nalogi 1 b.

                                            Besedilo preberi. Neznane besede si razloži s pomočjo slovarčka v delovnem zvezku (str. 84).

                                            Naloga 2 a

                                            Dogodke, ki so se zgodili virtualnemu Mattu  postavi v pravilni vrstni red. Povedi oštevilči s številkami od 1 do 10.