Oris poglavij

  • Trenutno poglavje

    PONEDELJEK, 23. 3. 2010

    1. Ko smo bili še zadnji dan skupaj v šoli ( četrtek, 12. 3. 2020 ), ste dobili 7 učnih listov.

    Če ste jih že rešili, super.

    Če jih niste, jih rešujete, kadar želite. Ko se vrnemo v šolo, jih morate prinesti.

    2. Učbenik stran 92 SIMETRIJA

    V zvezek napiši naslov SIMETRIJA.

    3. Preriši lik ( obvezna uporaba ravnila!) Prepiši besedilo iz obeh oblačkov.

    4. Z rdečo barvo napiši definicijo: Simetrala je črta, ki razdeli lik na dva enaka - skladna dela.

    4. V zvezek nariši kvadrat in pravokotnik ( z geotrikotnikom in trikotnikom, poljubne mere). Lik označi.

    V oba lika z rdečo barvo nariši simetrale. PAZI: kvadrat jih ima 4, pravokotnik 2.




    • TOREK, 24. 3. 2020

      SIMETRIJA in  PISNO DELJENJE

      1. Reši naloge v DZ str.54 /2., 3., 4.

      2. Izbirna, težja naloga ( kdor želi) str. 55

      3. V zvezek pisno deli. Naredi preizkus. Pomožne račune delaj za črto ( kot smo delali).

      45678 : 25                         19485 : 81

      89065 : 71                          60309 : 58

      12659 : 22                           112415 : 63



      • SREDA, 25. 3. 2020

        1. Najprej predledamo račune pisnega deljenja. Ste naredili preizkus?

        Rezultati so:

        45678:25=1826, ost 28

        89065:71=1254, ost. 31

        12659:22=575, ost. 9

        19485:.81=240, ost. 45

        60309:58=1039, ost. 47

        112415:63=1784, ost. 23

        2. Tudi danes se učimo o simetriji.

        Na poseben list nariši kvadrat s stranico a = 12 cm. Izreži ga in ga prepogni po vseh 4 simetralah. Nato ga zalepi v zvezek in mu nariši simetrale z rdečo barvo.

        3. DZ str. 57 cela stran


        DZ str. 57 cela stran

        • PETEK, 27. 3. 2020

          Danes bomo ponovili pisno deljenje in množenje.

          1. V zvezek pisno deli in naredi preizkus.

          5207:40=        

          6309:73=

          7045:89=

          2. Število 7805 deli z 21, 55 in 87.

          3. Prepiši besedilni nalogi in ju reši.

          a) V ljubljanskih Križankah se je na koncertu zbralo 2 967 obiskovalcev. Usedli so se v 43 vrst. Koliko obiskovalcev je bilo v vsaki vrsti?

          b) V mizarskem podjetju Stolček so imeli marca zelo veliko naročil, zato so delali tudi ob sobotah. 6 delavcev je skupaj opravilo 1 248 delovnih ur, vsak enako.

          Koliko delovnih ur je v celem mesecu opravil vsak od njih?

          Koliko delovnih ur je na dan opravil vsak, če je v marcu vsak delal 26 dni?

          4. Rešitve dobite v ponedeljek.



          • PONEDELJEK, 30. 3. 2020

            Pregled računov iz petkove naloge ( tokrat ni nobene zanke. Če kaj ni v redu, je kriv tiskarski škrat)...

            1. 5207:40=   130, ost. 7     

            6309:73=87, ost. 39

            7045:89=79, ost. 14

            2. Število 7805 deli z 21, 55 in 87:

            371, ost. 14        141, ost. 50          89, ost. 62

            3. Naloga o ljubljanskih Križankah:

            2967:43= 69

            4. Naloga o mizarskem podjetju:

            1248:6=208                     208:26=8

            4. Danes bomo ponovili o geometrijskih telesih.

            Kaj morate že vedeti:

            kaj je stranica. oglišče, ploskev in rob telesa. Ločiti morate lik, telo in črto.

            Zato boste sedaj ponovili v DZ str. 80/1. do 3. naloga

            5. V zvezek napiši naslov KVADER.

            Učbenik, str. 106

            Preriši mrežo kvadra v merilu 1:1 ( druga slikica) in pobarvaj kot v učbeniku.

            6. Na poseben list to isto mrežo nariši v povečanem merilu ( dolžino stranic pomnoži krat 2) . Nariši vse črte. Prepogni po črtah in poskusi sestaviti kvader.

            7. Na kvadru pokaži  in preštej ploskve, robove in oglišča.

            Nato ga ponovno razgrni, zalepi v zvezek in pobarvaj.

            Napiši, koliko ploskev, robov in oglišč ima kvader.



            • TOREK, 31. 3. 2020

              Danes bomo ponovili o kocki.

              1. V zvezek napiši naslov KOCKA.

              2. Prepiši povedi in dopolni:

              Kocka je geometrijsko ________. Ima 6 ________, 12 ______ in ___ oglišč.

              Doma najdemo naslednje predmete, ki imajo obliko kocke: ________________ .

              3. Preriši mrežo kocke iz učbenika stran 107, druga sličica. Riši v merilu 1:1. Pobarvaj ploskve.

              4. Na poseben list nariši to mrežo dva krat povečano. Prepogni po robovih in sestavi model kocke.

              5. Model ponovno razgrni in ga zalepi v zvezek. Pobarvaj ploskve.


              • SREDA, 1. 4. 2020

                Danes še ponavljamo o mreži kocke in kvadra.

                1. DZ str. 81 in 82

                2. Učbenik, stran 105

                V zvezek preriši kocko in kvader z ravnilom ( na vrhu strani).

                Prepiši vse označbe in tabelo zraven.

                3. V e-učilnici imate dodatno nalogo pod DODATNI POUK (obvezna za tiste, ki imate 4 ali 5 matematiko, za ostale pa po želji).

                • PETEK, 3. 4. 2020

                  Danes bomo ponovili računanje.

                  Naloge so na priponki spodaj. Klikni in odpri. Lahko natisneš ali računaš v zvezek. Besedilnih nalog ni potrebno prepisati. Rešitve bodo v ponedeljek. Vse naloge skupaj so časovno dolge za 45 min reševanja v šoli.

                • PONEDELJEK, 6. 4. 2020

                  Pozdravljeni tudi pri matematiki.

                  Preglejte si rešitve. So spodaj v priponki.

                  Upam, da se nisem kje zatipkala. Te dni samo še tipkam...

                  Danes gremo spet h geometriji. Potrebujete šestilo in ošiljen svinčnik.

                  1. Naslov je KROG IN KROŽNICA.

                  Na poseben list nariši krog, izreži ga, pobarvaj in zalepi v zvezek.

                  Z rdečim pisalom prepiši definicijo iz U str. 112  ( četrti oblaček pri fantku).

                  2. S šestilom nariši krožnico (samo črto, brez barvanja).

                  Z rdečim pisalom prepiši definicijo krožnice ( tretji oblaček pri deklici). Sedaj v krožnico nariši še polmer r.

                  Napiši: Polmer je črta, ki poteka od središča krožnice do roba krožnice.

                  4. U str. 113 / drugi moder kvadratek, kjer je Maja narisala....preberi in tudi ti v treh korakih nariši kot Maja v učbeniku.

                  Označi središče S in z rdečo nariši polmer r.

                  Nato z zeleno nariši črto, ki poteka skozi središče od ene strani krožnice na drugo.  To je premer, označimo ga s črko d.

                  Napiši z rdečo definicijo: Premer je ravna črta, ki poteka od ene strani krožnice skozi središče na drugo stran krožnice.

                  Ste razumeli, da če je polmer recimo 3 cm, je premer 6 cm.

                  Današnjo nalogo mi morate vsi poslati v pregled do 20.00 ure na viber ali el. naslov.

                  To je vse za danes.

                • TOREK, 7. 4. 2020

                  Tudi danes se učimo o krogu in krožnici.

                  1. Najprej vadimo risanje krožnic. Pripravi šestilo in ravnilo.

                  2. Prepiši navodilo.

                  Nariši krožnico s središčem S in polmerom 3 cm.

                  Postopek:

                  V zvezku označi središče S z malim križcem.

                  Na ravnilu s šestilom odmeri 3 cm

                  Zapiči šestilo v središče in nariši krožnico.

                  Zraven napiši: r = 3 cm

                  3. U str. 113/ 3 naloga

                  4. DZ str. 92/ cela stran. Če bodo težave z razumevanjem 3. naloge, vprašajte sproti.

                  Danes mi morate vsi poslati nalogo MAT v zvezku in DZ.


                  • SREDA, 8. 4. 2020

                    Včeraj vam je ponagajala 3. naloga v DZ. Upam, da ste vsi popravili, kot sem vam napisala v sporočilu.

                    Pripravite šestilo.

                    Danes bomo spoznali, kaj je to SEKANTA, MIMOBEŽNICA, TANGENTA IN TETIVA.

                    Pa pojdimo po vrsti.

                    1. V zvezek napiši VAJA. Ne pozabi na datum.

                    2. Narisali boste 4 krožnice s polmerom 3 cm, eno pod drugo.

                    Označite središče. To morate vedno narediti, tudi če vam ne naročim!

                    3. Učbenik str. 114 - tu imate risbe in definicije.

                    4. V prvo krožnico narišeš sekanto ( glej spodnjo risbo v U) in poleg prepišeš z rdečo definicijo.

                    Nato v drugo krožnico mimobežnico (str.114) in definicijo.

                    5. Enako narediš še za tangento ( ki ji rečemo tudi dotikalnica) in za tetivo str.115.

                    Ne pozabi označiti kot je v učbeniku.

                    Dodatna naloga te danes čaka v poglavju DODATNI POUK. Reši jo, kdor želi. Koliko se  vas bo lotilo tega?


                    • PETEK, 10. 4. 2020

                      Še vedno smo pri geometriji. Naslednji teden pa zopet računamo.

                      Pisno preverjanje znanja iz matematike bo v petek, 17. 4. 2020 ( pisno deljenje, besedilne naloge, krog in krožnica).

                      1. Ustno ponovi ( v celi povedi naglas povej definicijo):

                      Kaj je tangenta?

                      Kaj je sekanta?

                      Kaj je mimobežnica?

                      Kaj je tetiva?

                      2. V zvezek napiši Vaja.

                      3. Učbenik, stran 115/ 1. naloga

                      Preriši sliko v zvezek.

                      Polmer je 3 cm.

                      Črte pa preriši z barvami:

                      mimobežnica je zelena

                      polmer je rdeč

                      tangenta je modra

                      tetiva je črna

                      sekanta barva po vaši izbiri

                      4. Reši še 2. nalogo.

                      Naloge ni potrebno poslati v pregled.


                      • TOREK, 14. 4. 2020

                        Pozdravljeni pri matematiki.

                        Danes ponavljamo o krožnici in premicah.

                        V zvezek napiši VAJA.

                        Preberi navodila in nariši.

                        1. Nariši krožnico s polmerom 3cm.

                        Označi središče.

                        Nariši polmer.

                        Zraven napiši r=3cm

                        Nariši tetivo in označi točki A in B.

                        Izmeri dolžino tetive.

                        Z matematičnimi simboli napiši dolžino daljice AB.

                        2. Nariši krožnico s polmerom 2 cm 5mm.

                        Označi središče in nariši polmer.

                        Nariši sekanto s, mimobežnico m in tangento t.

                        3. Prepiši in izračunaj:

                        r=3 cm  d= ?

                        r= 2 cm 8 mm  d= ?

                        d = 10 cm    r= ?

                        d = 9 cm   r = ?

                        Nalogo pošlji v pregled do 20.00 na viber ali mail.




                        • SREDA, 15. 4. 2020

                          Danes ponavljamo pisno deljenje.

                          Pri vsakemu računu naredi preizkus.

                          9574 : 81                           3709 : 20

                          1054 : 73                            5487 : 17

                          5471 : 35                            6052 : 34

                          2037 : 86                             2986 : 48

                          6395 : 41                             7082 : 65

                          Nalogo si lahko razdeliš na dva dni, do petka.

                          Če se ti kateri račun kljub poizkusu ne izzide, me vprašaj za pomoč.

                          Naloge ni potrebno pošiljati. V petek je preverjanje znanja.


                          • PETEK, 17.4.2020

                            V priponki te čaka preverjanje znanja.

                            Rešitve na listu ali v zvezku pošlji na mail do ponedeljka,

                            20. 4. 2020 do 9.00 ure.

                          • PONEDELJEK, 20. 4. 2020

                            Danes bomo razvrščali različne podatke. Najprej nadmorske višine.

                            1. Učbenik str. 116/1. naloga reši v zvezek.

                            2. Nato reši še 2. nalogo. V zvezek nariši preglednico, kot je v učbeniku.

                            Naloge ni potrebno poslati.

                            • TOREK, 21. 4. 2020

                              Tudi danes se bomo poigrali s številkami. Urejali bomo podatke.

                              Slovenija je razdeljena na 12 regij ( področij).

                              1. V DZ imate nalogo, ki prikazuje velikost teh regij, koliko je gozda, voda, pozidane površine...Podatki so sicer iz 2005, pa kljub temu zanimivi.

                              Poiskali boste podatke, koliko je posamezna površina pokrita z gozdom in uredili podatke.

                              Podatki so v merski enoti HEKTAR. To se boste še učili v višjih razredih.

                              1 HEKTAR je velik kot kvadrat s stranico 100m.

                              Odprite DZ str. 100 in rešite 1. nalogo.

                              2. Sledi zelo zanimiva naloga, kakšna je največja hitrost, s katero se premikajo živali ( koliko km prehodijo ali pretečejo ali preletijo v eni uri). Bi si upali s katero tekmovati?

                              Vas zanima moja hitrost, ko tečem?

                              Ali pa,največ koliko km sem v enem dnevu prekolesarila?

                              Povem vam jutri...če vas zanima.

                              Rešite DZ str. 101.

                              Naloge ni potrebno pošiljati.

                              • SREDA, 22. 4. 2020

                                Danes bomo ponovili merske enote za čas.

                                V zvezek napiši naslov ČAS.

                                1. Napiši pretvorbe za čas, ki jih že poznaš iz 4. razreda. Te pretvorbe moraš znati na pamet.

                                1h = 60 min

                                1 min = 60 s

                                1 h = 3600 s

                                1 dan = 24 h

                                Nato še napiši:

                                1 h = 60 min       2h = 60 krat 2 = 120 min

                                1 min = 60 s        3 min = 60 krat 3 = 180 s

                                1h = 3600 s        5 h = 3600 krat 5 = 18000 s

                                2.  Učbenik str. 98/ 1. in 2. naloga v zvezek

                                3. DZ str. 66 cela stran

                                Če so večje številke, si pomagaj s pomožnimi računi.

                                To vse je ponovitev iz prejšnjega leta. Nalogo si lahko razporediš do petka.

                                Poslati jo moraš do četrtka do 20.00.

                                V e-učilnici DODATNI POUK vas čakajo dodatne naloge, kdor želi utrditi znanje o krožnici. Naloge so težje.





                                • PETEK, 24. 4. 2020

                                  Tudi danes bomo pretvarjali časovne enote.

                                  1. DZ str. 67/4. naloga je naloga o TV sporedu in trajanju oddaj.

                                  2. DZ str. 67/ 5. naloga pa bo potrebno računati.

                                  Prvi primer je že rešen.

                                  18 h 36 min : 3  = 6 h 12 min

                                  18 deliš s 3 in nato še 36 deliš s 3.

                                  Drugi primer pa moraš množiti.

                                  Pazi pri množenju: če je zmnožek pri minutah 60 ali več, je to že 1 ura. Zato moraš potem minute spremeniti, koliko je to ur in koliko minut.

                                  Nalogo pošlji do 20.00.


                                  • PONEDELJEK, 4. 5. 2020

                                    Še vedno pretvarjamo časovne enote.

                                    V DZ str. 68 in 69 so besedilne naloge.

                                    Pri vsaki nalogi moraš napisati račun in odgovor v celi povedi.

                                    Kot vedno, sem vam za pomoč na voljo, če kaj ne razumete.

                                    Nalogo pošlji do 20.00.

                                    • TOREK, 5. 5. 2020

                                      Ali spijete dnevno dovolj tekočine?

                                      Se spomnete šolskih skodelic pri malici? Vsak dan bi morali s hrano in pijačo zaužiti približno pet takih skodelic tekočine.

                                      Ste že uganili, o čem se bomo danes učili? Pravzaprav bomo ponovili merske enote za prostornino. Vsaka tekočina zavzema nek prostor in z merskimi enotami povemo, koliko je te tekočine. Letos bomo računali samo z litri, decilitri in hektolitri.

                                      1. V zvezek napiši PRETVARJANJE MERSKIH ENOT PROSTORNINA

                                      2. Ponovimo enote ( napiši v zvezek):

                                      1 hl = 100 l

                                      1 l = 10 dl

                                      3. U str 108/ 1. naloga reši v zvezek.

                                      4. Prepiši in reši:

                                      1 l = 10 dl, zato je 5 l = ? dl

                                      1 hl = 100 l, zato je 10 hl = ? l

                                      2 hl = 200 l = ? dl

                                      5. DZ str. 84

                                      Pomagaj si s pomožnimi računi. Vedno izhajaj iz osnovne pretvorbe, ki si jo napisal v zvezek.

                                      Nalogo pošlji do 20.00.

                                      Kmalu vam sporočim datum za test MAT. Pisali boste pisno deljenje, pretvarjanje enot za čas in prostornino.



                                      • SREDA, 6. 5. 2020

                                        Danes bomo vadili pretvarjanje merskih enot za prostornino, dl, l in hl.

                                        Dobimo se ob 10.00 preko zooma in ob 11.00 preko skypa.

                                        • PETEK, 8. 5. 2020

                                          V priponki spodaj imate rešitve za oba učna lista, ki ste ju dobili v sredo. Preverite, kako ste reševali.

                                          Danes ponovimo pisno deljenje.
                                          1. Reši v zvezek in naredi preizkus. Piši pregledno, z nalivnim peresom: račun, preizkus in za črto so pomožni računi.
                                          8843: 53
                                          5407 : 64
                                          2047 : 97
                                          9956 : 15
                                          6342 : 74
                                          8053 : 46
                                          1365 : 57
                                          5417: 34
                                          9354 : 85
                                          7631 : 96
                                          Nalogo pošlji do nedelje zvečer.

                                        • PONEDELJEK, 11 5. 2020

                                          Jutri pišemo test MAT. Skype ob 8.20. Zoom ob 9.30. Vsa navodila ste dobili po mailu oz. sem vam jih razložila v video uri pouka.

                                          Danes še vadimo besedilne naloge.

                                          Naloge prepiši v zvezek in reši.

                                          1. Ptujskega kurentovanja se je udeležilo 3534 maškar v 93 pustnih skupinah.

                                          Koliko maškar je bilo povprečno v eni skupini?

                                          2. Za koncert so prodali 3500 vstopnic. Obiskovalce so razporedili v 51 vrst. V vsaki vrsti je bilo enako število gledalcev, le v zadnji jih je bilo manj.

                                          Koliko obiskovalcev je bilo v zadnji vrsti?

                                          3. V Goriških Brdih pridelujejo peneče vino. Lani so pridelali 4 hl 7 l bele penine in 2 hl 83 l rdeče penine.

                                          Koliko litrov obeh vrst penine so prodali?

                                          Koliko penine so obdržali zase, če so prodali 9/10 ( to je ulomek, devet desetin)  vse penine?

                                          Nalogo pošlji do 20.00.



                                          • TOREK, 12. 5. 2020

                                            Danes pišemo test.

                                            Skpye skupina ob 8.20.

                                            Zoom skupina 9.30.

                                            Vabilo ste dobili.

                                            • SREDA, 13. 5. 2020

                                              Za nami je pisanje testa. Rezultate vam sporočim v prihodnjih dneh. Poslala vam bom točkovnik,opombe -  kako ste reševali in oceno.

                                              Tudi pri MAT nas bodo obiskali samostalniki. Ste veseli? Hm, hm...

                                              1. DZ str. 122 in 123

                                              Besede morate razvrstiti v različne prikaze podatkov. Vse te prikaze ste se učili v minulih štirih letih šolanja.

                                              Nalogo rešite do petka. Ni je potrebno pošiljati v pregled, ker jo bomo skupaj pregledali v video pouku.


                                              • PETEK, 15. 5. 2020

                                                Danes pišete popravo testa matematike. Kdor je imel vse prav, pa nima naloge.


                                                • PONEDELJEK, 18. 5. 2020

                                                  Danes imamo video pouk ob 9.00 zoom in ob 10.00 skype.

                                                  Pripravite DZ.

                                                  • TOREK, 19. 5. 2020

                                                    Danes gremo na novo snov: Obseg lika.

                                                    Gotovo se sprašujete, kaj pomeni beseda OBSEG.

                                                    Ko pogledate filmček, vam bo hitro jasno.

                                                    1. Najprej si ga poglejte v celoti.

                                                    2. Nato v zvezek napišite naslov OBSEG LIKA.

                                                    Ponovno si zavrtite film.

                                                    3. Narišite pravokotni tepih  in napišite, koliko korakov je izmerila vsaka deklica.

                                                    5. Narišite tak lik, kot ga je narisala Nina v filmu.

                                                    6. Izmerite stranice in napišite njihovo dolžino.

                                                    7. Seštejte dolžine vseh stranic. Koliko je obseg lika? Odgovorite v celi povedi.

                                                    Naloge ni potrebno pošiljati, ker bomo v sredo imeli video pouk in jo pregledali.


                                                  • SREDA, 20. 5. 2020

                                                    Danes imamo video pouk ob 9.00 skype in 9.45 zoom. Pripravite vse za MAT.

                                                    • PONEDELJEK, 25. 5. 2020

                                                      V zadnji video uri MAT smo računali obseg večkotnikov.

                                                      Tudi danes bomo vadili take primere.

                                                      Ko imamo pouk v razredu, jaz rišem in pišem na tablo, vi pa sproti to delate v zvezek.

                                                      Tudi današnja ura bo taka, samo da boste pisali med gledanjem filmčka o obsegu.

                                                      1. Pripravite zvezek, pisala in ravnilo.

                                                      2. Napišite v zvezek VAJA.

                                                      3. Pričnite z gledanjem filma in sproti vse narišite in napišite. Seveda morate medtem film večkrat zaustaviti, da lahko narišete in napišete, nato nadaljujete s predvajanjem filma. Tako večkrat naredite, da boste imeli vse narejeno.

                                                      4. Ko vse naredite, preglejte napisano.

                                                      Ali je vse narejeno?

                                                      Ali si napisal merske enote?

                                                      Ali so liki narisani lepo z ravnilom?

                                                      Je naloga narejena pregledno, nič popackana?

                                                      Si zadovoljen z izgledom narejenega?

                                                      Če si na vse odgovoril z DA, potem slikaj in mi pošlji v pregled.


                                                    • SREDA, 27. 5. 2020

                                                      Danes imamo video pouk OBSEG PRAVOKOTNIKA IN KVADRATA ( ZOOM OB 9.00 , SKYPE OB 9.45).

                                                      Pripravite DZ, svinčnik in ravnilo.


                                                      • PETEK, 29. 5. 2020

                                                        Danes je naša 33. ura MAT pouka na daljavo.

                                                        Vadili boste obseg.

                                                        1. DZ str. 60 in 61.

                                                        Naloge bomo pregledali v ponedeljek V ŠOLI.