Oris poglavij

  • torek, 24. 3.

    25. marca je materinski dan, zato ne smeš pozabiti na mamico. Razveselil/-a jo boš z voščilnico.

    Kako bo voščilnica izgledala, prepuščam tebi. Lahko uporabiš tempere, voščenke, flomastre, ali pa mogoče kakšno rožico celo zgibaš iz barvnega papirja.

    Glej le, da za voščilnico vzameš trši papir, ki je lahko tudi barven. Če tršega papirja nimaš, lahko vzameš risalni list.

    Ko je voščilnica izdelana, vanjo napiši lepo posvetilo za mamo.

    Presenetiš jo lahko še s šopkom dišečih cvetlic iz bližnjega travnika.


    • Torek, 31. 3.

      Matematika je lahko tudi zabavna, zato jo boš danes kar narisal/-a pri likovni umetnosti. Navodila so v spodnjih videih.

      Po navodilih iz spodnjih dveh posnetkov »nariši« in utrjuj poštevanko števil 2 in 8 ter poštevanko števil 4 in 6. Rišeš lahko na list papirja, ki ga boš zalepil v zvezek matematike, ali kar v zvezek matematike. Pri risanju in barvanju uporabi poljubne barve in pri barvanju se prepusti domišljiji (ni potrebno barvati kot na posnetku, videu sledi le na začetku, ko utrjuješ poštevanke).

      Poštevanka števil 2 in 8:

      Poštevanka števil 4 in 6:


      • Torek, 14. 4.

        Pri SPO si utrjeval/a znaje o svetlobi. Pri LUM boš storil/a naslednje. Več listev (vsaj 3) zalepi z lepilnim trakom na zadnji strani tako, da so postavljeni vodoravno en ob drugega. Dobiš trak.

        Zamisli si zgodbo: Predmete, ki jih imaš doma postavljaš ob traku, da dobiš smiselno zgodbo. Vir svetlobe mora predmete osvetljevati, tako da za predmeti nastane senca. Nastale sence obrišeš in pobarvaš z navadnim svinčnikom ali črno barvico.

        sence



        • Torek, 21. 4.

          Preverjanje znanja: PROSTORSKO OBLIKOVANJE

           

          Iz odpadne embalaže oblikuj svojo sobo ali katerikoli drugi prostor v stanovanju/hiši.

          Izberi si primerno veliko škatlo (škatla za čevlje, škatla od manjših gospodinjskih aparatov, ...). Eno stranico škatle odreži, ostale 3 stranice škatle pusti in nato začni z oblikovanjem opreme v prostoru: postelja, omare, pisalna miza, predalnik, ... Pozabiti ne sme na kakšen detajl (luč, svetilka, knjige na mizi, posteljnina, ...).

          Pri ustvarjanju lahko uporabiš tudi material, ki ga najdeš v naravi.

          Če imaš doma tempera barve, lahko opremo pobarvaš  ali pa uporabiš kolaž papir.   

          Primera vzeta iz spletne strani:  https://www.google.com/search?q=prostorsko+oblikovanje+soba&tbm=isch&ved=2ahUKEwiVnYr2tvToAhWUtKQKHVU9A0cQ2-cCegQIABAA&oq=prostorsko+oblikovanje+soba&gs_lcp=CgNpbWcQAzoCCAA6BAgjECc6BAgAEB46BAgAEBhQ5L0CWIXSAmDw2AJoAHAAeACAAYwBiAHaC5IBBDIuMTKYAQCgAQGqAQtnd3Mtd2l6LWltZw&sclient=img&ei=wDucXpW9MJTpkgXV-oy4BA&bih=654&biw=1366&client=firefox-b-d&hl=sl#imgrc=KJQ7rT9RO9AWuM   (datum: 18. 4. 2020)   

                 




          • Torek, 5. 5.

            Ocenjevanje znanja: PROSTORSKO OBLIKOVANJE (KRITERIJE IN PODROBNEJŠA NAVODILA SO V MAILU) POPRAVLJALNICA IGRAČ Iz odpadne embalaže oblikuj svojo popravljalnico igrač. Pri pouku slovenščine si bral/a zgodbo. Zamisliti si si moral/a svojo popravljalnico igrač, lahko jo najprej narišeš, nato pa jo oblikuj iz odpadne embalaže. Izberi si primerno veliko škatlo (škatla za čevlje, škatla od manjših gospodinjskih aparatov, ...). Eno stranico škatle odreži, ostale 3 stranice škatle pusti in nato začni z oblikovanjem opreme v prostoru: omare, police, pult – delovna površina, ... Pozabiti ne smeš na podrobnosti (igrače, orodje, okna, luči, ...). Pri ustvarjanju lahko uporabiš tudi material, ki ga najdeš v naravi. Prostor in podrobnosti lahko tudi pobarvaj/okrasi. Če imaš doma tempera barve, lahko uporabiš le-te ali pa uporabiš kolaž papir.