Oris poglavij

  • The Tailor of Swaffham

    The Tailor of Swaffham (učbenik str. 48)

    • Poslušajte besedilo na povezavi:

    https://elt.oup.com/student/project/level3/unit04/audio?cc=si&selLanguage=en


    • Podčrtajte si neznane besede in jih poiščite v delovnem zvezku na str. 84.
    • Preberite besedilo.
    • Sličice pod besedilom postavite v pravilen vrstni red.
    • V zvezek napišite naslov 'The Tailor of Swaffham'. 
    • učbenik str. 49, vaja 2

    Prepišite vprašanja in nanje odgovorite v celih povedih.

    • Ponovno preberite besedilo in s pomočjo sličic obnovite zgodbo.


      • učbenik str. 49, vaja 4a

      Izpolnite tabelo.


      • učbenik str. 49, vaja 4b

      Dopolnite povedi z besedami iz tabele.

      • učbenik str. 49, vaja 5
      V zvezek napišite odgovore.

      • učbenik str. 49, vaja 6a

      Poslušajte zvočni posnetek na povezavi:

    https://elt.oup.com/student/project/level3/unit04/audio?cc=si&selLanguage=en

    Poslušajte ponovno in povežite imena s sličicami.

    S pomočjo sličic obnovite sanje Jimmy-ja in Marthe.

    Poslušajte ponovno in preverite.

    • V zvezek napišite besedilo, kjer opišete ene izmed svojih sanj.
    • Rešite naloge v delovnem zvezku na straneh 38 in 39.




    • The Tailor of Swaffham

      The Tailor of Swaffham (Ponovitev)

      • Ponovno poslušajte besedilo na spodnji povezavi:

      https://elt.oup.com/student/project/level3/unit04/audio?cc=si&selLanguage=en

      • Po končanem poslušanju besedilo preberite.
      • Ustno odgovorite na vprašanja pri vaji 2 (učbenik str. 49), ki ste jih v prejšnjem poglavju že zapisali v zvezek. V kolikor na vprašanja ne znate odgovorite ponovno poslušajte in preberite besedilo.
      • S pomočjo sličic v zvezek napišite povzetek zgodbe.


      • Kids

        Kids (učbenik str. 50)

        Dylan's plan

        • Vaja 1a

        Preberite si prejšnjo epizodo 'Kids' (učbenik str. 38) in odgovorite na vprašanja pri vaji 1a (učbenik str. 50).

        • Poslušajte epizodo na spodnji povezavi.

        https://elt.oup.com/student/project/level3/unit04/audio?cc=si&selLanguage=en


        • vaja 1b

        Ponovno poslušajte epizodo in rešite nalogo 1b.


        • učbenik str. 51, vaja 2
        V zvezek napišite naslov 'Kids'. Prepišite vprašanja in nanje odgovorite v povedih.

        • Kids

          Kids

          Ponovno poslušaj zgodbo na spodnji povezavi.

          https://elt.oup.com/student/project/level3/unit04/audio?cc=si&selLanguage=en

          Ustno obnovi zgodbico.

          Everyday English (učbenik str. 51)

          • Vaja 3a
          Preberi povedi in povej povedi v slovenščini.

          • Vaja 3b
          Poveži povedi iz vaje 3b s povedmi iz vaje 3a.

          Primer:

          (Vaja 3b) 1) Hi. Where are you going?

          (Vaja 3a) f)  I'm off to the gym.

          • Delovni zvezek str. 40
          Reši nalogi 1 in 2.


          Upam, da ste vsi zdravi in se dobro počutite. Lahko mi napišete, kako vam gre delo doma na moj spletni naslov: jozica.kalsek@guest.arnes.si


          • Talking about future arrangements

            Talking about future arrangements (učbenik str. 51)

            • Kids (učbenik str. 50, vaja 1b)
            Ponovno poslušaj in preberi zgodbico.

            https://elt.oup.com/student/project/level3/unit04/audio?cc=si&selLanguage=en

            • Zgodbo ustno obnovi. Ponavljaj dokler tvoj govor ne bo tekoč, nato se posnemi in poslušaj posnetek.


            • Talking about future arrangements (učbenik str. 51)

            • Vaja 4a
            Dopolni povedi iz zgodbice.

            • Vaja 4b
            Napiši v katerem času so glagoli pri vaji 4a.

            • Vaja 4c
            Obkroži pravilen odgovor.

            • V zvezek napiši naslov 'Talking about future arrangements'.
            Prepiši besedilo iz spodaj pripete wordowe datoteke. V besedilu boš tudi našel pravilne odgovore na zgornja vprašanja.

            • Vaja 5a
            Oglej si Smart Alecov dnevnik in v zvezek napiši, kaj bo počel naslednji teden. Oglej in prepiši si primer, ki je že rešen. V povedih uporabi present continuous čas.

            • Vaja 5b
            V zvezek napiši še podobne povedi zase. Bodi ustvarjalen in si izmisli zanimive aktivnosti.

            • Vaja 6a
            Dialog dopolni z izrazi iz okvirčka. Dialog preberi.

            • Vaja 6c
            V kolikor je možno vadi dialoge z enim izmed družinskih članov.

            • Delovni zvezek str. 41
            Reši naloge 3, 4 in 5.



          • THE BIG APPLE

            THE BIG APPLE (učbenik str. 52)

            • Oglej si video na spodnji povezavi in povej o katerem mestu se bomo danes učili.


            • Vaja 1
            Po ogledu videa in slik v učbeniku povej, kaj že veš o New Yorku.

            • Vaja 2 
            Beri in poslušaj besedilo na spodnji povezavi.

            https://elt.oup.com/student/project/level3/unit04/audio?cc=si&selLanguage=en


            •  Vaja 2
            V zvezek napiši naslov 'THE BIG APPLE'. Ponovno preberi besedilo in napiši, kaj predstavljajo besede iz okvirčka.

            • Vaja 3a
            V zvezek prepiši vprašanja in nanje odgovori v celih povedih.

            • Vaja 3b
            V knjigo napiši, kje v New Yorku najdeš te kraje.

            • THE BIG APPLE

              THE BIG APPLE (učbenik str. 52)

              • Ponovno beri in poslušaj besedilo.
              https://elt.oup.com/student/project/level3/unit04/audio?cc=si&selLanguage=en

              • V zvezek prepiši spodnja vodila za pisanje pisnega sestavka in reši nalogo. Besedilo nato natipkaj in mi ga v Wordowi datoteki pošlji v na moj spletni naslov (jozica.kalsek@guest.arnes.si), nato ti bom nazaj poslala besedilo s popravki.

              Describe how would you spend your holiday in New York. Write 90 − 100 words.

              • How would you travel there?
              • What would you do at daytime and in the evening?
              • What are the advantages and disadvantages of living in a big city?



              • History: the plague

                English Across the Curriculum

                History: the plague (učbenik str. 53)

                • Vaja 1
                Beri in poslušaj besedilo na spodnji povezavi. Novo besedišče preveri v delovnem zvezku na straneh 84 in 85.

                https://elt.oup.com/student/project/level3/unit04/audio?cc=si&selLanguage=en

                Ponovno preberi besedilo in reši vajo 1.

                • Vaja 2
                Pozorno preberi besedilo in najdi odgovora pri vaji 2.

                • Vaja 3
                Pozorno si oglej sličice in ustno razloži, kakšno vlogo so igrale v zgodbi o zgodovini kuge.

                • Vaja 4
                Na spletu poišči, kaj je znanega o izbruhu kuge v Kopru na spletu in odgovori na vprašanja iz vaje 4.

                • REVISION

                  REVISION (učbenik str. 54)

                  Ponovi snov, ki smo jo obravnavali v četrti enoti in nato reši naloge 1, 2, 3, 4 in 5.

                  Pri peti nalogi poslušaj posnetek, ki ga najdeš na spodnji povezavi.

                  https://elt.oup.com/student/project/level3/unit04/audio?cc=si&selLanguage=en

                  • Progress check

                    Progress check (delovni zvezek str. 42 in 43)

                    • Ponovi snov četrte enote in reši naloge v delovnem zvezku na straneh 42 in 43.
                    Rešitve najdeš v spodnji priponki.


                    • Na spodnji povezavi reši naloge in preveri svoje rešitve.
                    https://elt.oup.com/student/project/level3/unit04/test?cc=si&selLanguage=en

                  • Using pronouns and possessive adjectives

                    Using pronouns and possessive adjectives (učbenik str. 55)

                    • Vaja 1a
                    Preberi si del besedila iz zgodbe na strani 48 in odgovori na vprašanja.

                    • Vaja 1b
                    V zvezek prepiši odlomek besedila in nadomesti besede in fraze, ki so krepko natisnjene, z osebnimi ali svojilnimi zaimki.

                    Song (učbenik str. 55)

                    • Vaja 1a
                    Dopolni pesem z besedami v okvirčku.

                    • Vaja 1b
                    Poslušaj pesem in preveri.

                    https://elt.oup.com/student/project/level3/unit04/audio?cc=si&selLanguage=en

                    • Vaja 2
                    Odgovori na vprašanje.



                    • Experiences

                      They've been successful (učbenik str. 56)

                      • Vaja 1a
                      Fraze dopolnite z glagoli v okvirčku. 

                      Pomagaj si s slovarčkom v delovnem zvezku na strani 84 (They've been successful).

                      • Vaja 2
                      Beri in poslušaj besedilo.

                      https://elt.oup.com/student/project/level3/unit05/audio?cc=si&selLanguage=en

                      Pomagaj si s slovarčkom v delovnem zvezku na strani 84 (They've been successful).

                      • Vaja 3
                      V zvezek napiši naslov Ambitions in preriši tabelo v zvezek. Ponovno preberi besedilo in izpolni tabelo.

                      • Delovni zvezek str. 44.
                      Reši naloge 1, 2 in 3.

                      • V priponki, ki ima dve strani, si natančno preberi navodila za preverjanje in ocenjevanje govornega nastopa.


                    • Present perfect

                      Present perfect (učbenik str. 57)

                      • Vaja 4a
                      Ponovno poslušaj in beri besedilo na strani 56 in nato dopolni povedi.

                      https://elt.oup.com/student/project/level3/unit05/audio?cc=si&selLanguage=en


                      • Odpri spodnjo priponko in vsebino prepiši v zvezek.


                      • Vaja 7a
                      Poslušaj vajo na spodnji povezavi in označi pravilno sličico.

                      https://elt.oup.com/student/project/level3/unit05/audio?cc=si&selLanguage=en

                      • Vaja 7b
                      Piši povedi o osebah iz vaje 7a. Prepiši primer, ki je že rešen in nato nadaljuj.

                      • Delovni zvezek str. 44
                      Reši nalogo 4.

                      • Delovni zvezek str. 45.
                      Reši nalogi 5 in 6.


                    • Have you ever climbed a mountain?

                      Have you ever climbed a mountain? (učbenik str. 58)

                      • Vaja 1
                      Beri in poslušaj nalogo na spodnji povezavi, nato odgovori na vprašanje.

                      https://elt.oup.com/student/project/level3/unit05/audio?cc=si&selLanguage=en

                      Pomagaj si s slovarčkom v delovnem zvezku str. 85. (Have you ever climbed a mountain?)

                      • Vaja 2 (učbenik str. 59)
                      Dopolni povedi. Pomagaj si z besedilom 'Have you ever climbed a mountain?'.

                      • Ponovno poslušaj in beri besedilo. Zgodbo ustno obnovi in ponavljaj dokler tvoj govor ne bo tekoč, nato se posnemi in poslušaj.


                      • Delovni zvezek str. 46.
                      Reši nalogi 1 in 2.


                      • Delovni zvezek str. 87.
                      V zvezek si prepiši seznam nepravilnih glagolov od glagola 'to be' do glagola 'to do' (vse tri oblike + prevod).

                      Glagole se nauči.

                       

                      • Present perfect

                        Present perfect (učbenik str. 59)

                        • Ponovno poslušaj zgodbico na spodnji povezavi, nato jo ustno obnovi.
                        https://elt.oup.com/student/project/level3/unit05/audio?cc=si&selLanguage=en


                        • Vaja 3
                        V zvezku ponovno preberi in ponovi, kako tvorimo vprašanja pri present perfect času (Present perfect: questions), nato reši nalogo. V besedilo poišči in podčrtaj vprašanja v present perfect času.

                        • Vaja 4
                        Preberi in reši nalogo.

                        • Vaja 5a
                        Ponovno preberi zgodbico in si označi, katere stvari je Sweet Sue do sedaj že naredila in katere ne.

                        • Vaja 5b
                        Oglej si primer, ki je že rešen, nato ustno reši nalogo. Vprašanja in odgovore povej na glas.

                        • Vaja 6a
                        Oglej si primer in nato povej na glas, katere stvari si ti že naredil do sedaj in katere ne.

                        • Vaja 6b
                        Oglej si primer in v kolikor imaš možnost z enim izmed družinski članov vadi vprašanja in odgovore v present perfect času. 

                        • Delovni zvezek str. 46 in 47.
                        Reši naloge 3, 4, 5 in 6.

                        • Delovni zvezek str. 87.
                        V zvezek si prepiši seznam nepravilnih glagolov od glagola 'to draw' do glagola 'to go' (vse tri oblike + prevod).

                        Glagole se nauči.



                        • Ocenjevanje govornega nastopa

                          Danes poteka ocenjevanje govornega nastopa. 

                          Ocenjevanja se morate obvezno udeležiti.


                          Razpored ocenjevanja: torek, 12. 5.    

                          Termin

                          Učenec/Učenka

                          Opomba

                          3. šolska ura 10.25−11.10

                          Hozjan Lana

                          Kadić Ariana

                          Knafelc Nejc

                          Koblar Tevž

                          Kopač Laura

                          Krstić Deja

                           


                          • Ocenjevanje govornega nastopa

                            Ocenjevanja se morate obvezno udeležiti.


                            Razpored ocenjevanja: četrtek, 14. 5.    

                            Termin

                            Učenec/Učenka

                            Opomba

                            2. šolska ura 9.10−9.55

                            Ariana Kadić

                            Magdič Melisa

                            Mermolja Ana

                            Mlačić Mia

                            Pirš Tom Timotej

                            Pobega Matic

                            Stepan Avgust

                             


                            • Making people aware

                              Making people aware (učbenik str. 60)

                              • Najprej si oglej video na spodnji povezavi, da se seznaniš z današnjo temo.


                              • Vaja 1
                              Beri in poslušaj besedilo ter odgovori na vprašanja.

                              https://elt.oup.com/student/project/level3/unit05/audio?cc=si&selLanguage=en

                              Pomagaj si s slovarčkom v delovnem zvezku str. 85 (Making people aware).

                              • Vaja 2
                              Ponovno preberi besedilo in poveži.

                              • Vaja 3a
                              V zvezek napiši naslov Making people aware, prepiši vprašanja in nanje odgovori v povedih.

                              • Vaja 3b
                              Razmisli in zapiši odgovor.

                              • Delovni zvezek str. 87.
                              V zvezek si prepiši seznam nepravilnih glagolov od glagola 'to grow' do glagola 'to leave' (vse tri oblike + prevod).

                              Glagole se nauči.



                              • Vocabulary & Listening

                                Vocabulary & Listening (učbenik str. 61)

                                Rubbish

                                • Vaja 4a
                                Poveži besedne zveze s slikami.
                                Pomagaj si s slovarčkom v delovnem zvezku str. 85 (Rubbish).

                                • Vaja 4b
                                Poslušaj in preveri.
                                https://elt.oup.com/student/project/level3/unit05/audio?cc=si&selLanguage=en

                                • Vaja 4c
                                V zvezek napiši naslov Rubbish, prepiši vprašanja in nanje odgovori.

                                Listening
                                • Vaja 5a
                                Poslušaj besedilo in obkroži pravilen odgovor.
                                https://elt.oup.com/student/project/level3/unit05/audio?cc=si&selLanguage=en

                                • Vaja 5b
                                Ponovno poslušaj besedilo in odgovori na vprašanja.
                                https://elt.oup.com/student/project/level3/unit05/audio?cc=si&selLanguage=en

                                • Delovni zvezek str. 48 in 49.
                                Reši naloge 1, 2, 3, 4, 5, 6, in 7.

                                • Delovni zvezek str. 87.
                                V zvezek si prepiši seznam nepravilnih glagolov od glagola 'to lie' do glagola 'to set' (vse tri oblike + prevod).

                                Glagole se nauči.







                                • Ken Noguchi & Lewis Gordon Pugh

                                  Ken Noguchi (učbenik str. 60)

                                  • Ponovno beri in poslušaj besedilo. V besedilu si podčrtaj ključne informacije.
                                  https://elt.oup.com/student/project/level3/unit05/audio?cc=si&selLanguage=en

                                  • V zvezek napiši naslov Ken Noguchi in napiši o njem besedilo, v katerem predstaviš njega in njegovo delo. Napiši od 80 do 100 besed.


                                  Lewis Gordon Pugh (učbenik str. 61)

                                  • V zvezek napiši naslov Lewis Gordon Pugh. Ponovno poslušaj avdio posnetek in si v zvezek zapiši ključne besede.
                                  https://elt.oup.com/student/project/level3/unit05/audio?cc=si&selLanguage=en

                                  • V zvezek napiši naslov  Lewis Gordon Pugh in napiši o njem besedilo, v katerem predstaviš njega in njegovo delo. Pomagaj si tudi z odgovori pri vaji 5a in 5b. Napiši od 80 do 90 besed.


                                  • Delovni zvezek str. 87.
                                  V zvezek si prepiši seznam nepravilnih glagolov od glagola 'to sing' do glagola 'to swim' (vse tri oblike + prevod).

                                  Glagole se nauči.




                                  • Kids: Layla's news

                                    Kids: Layla's news (učbenik str. 62)

                                    • Vaja 1a
                                    Preberi in poslušaj prejšnjo epizodo (učbenik str. 50).

                                    https://elt.oup.com/student/project/level3/unit04/audio?cc=si&selLanguage=en

                                    • Vaja 1b
                                    Beri in poslušaj današnjo epizodo. Odgovori na vprašanji.

                                    https://elt.oup.com/student/project/level3/unit05/audio?cc=si&selLanguage=en

                                    Pomagaj si s slovarčkom v delovnem zvezku str. 85 (Kids).

                                    • Vaja 2a, (str. 63)
                                    Postavi dogodke v pravilni vrstni red, nato ponovno poslušaj zgodbico in svoje rešitve preveri.

                                    • Vaja 3a, (str. 63)
                                    Poveži.

                                    • Vaja 3b
                                    Uporabi izraze iz vaje 3a kot odgovore na povedi pri vaji 3b.

                                    • Delovni zvezek str. 50.
                                    Reši naloge 1, 2 in 3.

                                    • Delovni zvezek str. 87.
                                    V zvezek si prepiši seznam nepravilnih glagolov od glagola 'to take' do glagola 'to write' (vse tri oblike + prevod).

                                    Glagole se nauči.




                                    • just + present perfect

                                      • Ponovno poslušaj epizodo Kids: Layla's news (str. 62), nato zgodbo ustno obnovi. Ponavljaj dokler tvoj govor ne bo tekoč, nato se posnemi. 
                                      https://elt.oup.com/student/project/level3/unit05/audio?cc=si&selLanguage=en

                                      just + present perfect (učbenik str. 63)

                                      • Vaja 4a
                                      V povedih v present perfect času pogosto oporabimo besedico 'just'. 

                                       V zvezek napiši naslov just + present perfect. Oglej si oba stavka (vaja 4a) in ju poišči v zgodbici Kids: Layla's news. Oba stavka prepiši v zvezek in dodaj besedico 'just' na pravilno mesto. Odgovor preveri v zgodbici.

                                      • Vaja 4b
                                      Tvori povedi v present perfect času + just. Povedi zapiši v zvezek.

                                      • Vaja 5
                                      Tvori dialoge s pomočjo iztočnic. Uporabi tudi lastne ideje. Povedi tvori v present perfect času + just. Dialoge zapiši v zvezek.

                                      • Delovni zvezek str. 51
                                      Reši naloge 4, 5 in 6.

                                      • HEROES AND HEROINES

                                        Heroes and heroines (učbenik str. 64)

                                        • Vaja 1
                                        Beri in poslušaj besedilo in poveži.

                                        https://elt.oup.com/student/project/level3/unit05/audio?cc=si&selLanguage=en

                                        Pomagaj si s slovarčkom v delovnem zvezku str. 85 (Culture).

                                        • Vaja 2
                                        V zvezek napiši naslov Heroes and heroines. Napiši, katere osebe iz besedila so povezane z naštetimi kraji in zakaj so povezane z njimi.

                                        • Vaja 3a
                                        Napiši imeni dveh kraljic, ki sta omenjeni v besedilu. 

                                        • Vaja 3b
                                        Poveži njuni imeni z besedami/besednimi zvezami zapisanimi v okvirčku.

                                        • Vaja 4
                                        Napiši primerjavo s Slovenijo. Upoštevaj iztočnice in vprašanje zapisano pri vaji 4.