Navodilo:

Izdelaj program (igro), v katerem požrešna miš išče hrano. Miš najprej pove, da je lačna, nato pa jo uporabnik usmerja s smernimi tipkami, da pobira hrano. Ko poje en košček, se miš poveča za nekaj odstotkov, hrana pa se prestavi na novo poljubno mesto. Ko miš poje deset koščkov, hrana izgine in miš pove, da je sita. Ko je miš sita se program (igra) konča.

Namig:

Za premikanje lačne miške in hrane uporabi zanko, ki se ponovi deset krat. Potrebuješ novo spremenljivko, s pomočjo katere šteješ ponovitve (koliko koščkov je miš že pojedla). Za premikanje miške uporabi pogojni stavek. Pogojni stavek ti pove, kaj storiti, ko je pritisnjena katera izmed smernih tipk. Ko je smerna tipka pritisnjena se miš pravilno usmeri in prestavi za pet korakov. Pogojni stavek moraš uporabiti za vse smeri premika. Pogojni stavek uporabi tudi zato, da miš po desetih ponovitvah pove, da je sita in da po desetih ponovitvah hrana izgine.

Delna rešitev:



 


Dodatno: Dodaj stopnjo dva, v kateri je ozadje drugačno in se hrana premika vsake tri sekunde.

Dodatno: Dodaj hrošča, ki se premika naključno in miški poje hrano. Če miš poje vsaj 8 koščkov je sita in je zmagala, drugače je zmagal hrošč.

Dodatno: Dodaj mačko, ki se premika naključno. Če se dotakne miši, jo poje. Miš izgine, mačka pove, da je sita in igre je konec.


Navodila za učitelje (ta navodila shranite in odstranite povezavo!)

Zadnja sprememba: nedelja, 26 oktober 2014, 18:48