Oris teme

  • 2.b razred - TJA

    • Poslušajo pesem in najdejo razlike v pesmici na levem in desnem okencu.

      Si zapišejo vse domače živali, ki se pojavijo v pesmi v zvezke. Zraven jih narišejo. Naslov je: PETS

    • Opišite svojo najljubšo domačo žival, tako da jo narišete v zvezek. Zraven se posnamete kako poveste kakšnih barv je, koliko je stara. Če je velika ali majhna.

      Kliknite na naslov, nakar boste v word dokumentu videli primer plakata

      Vse mi pošljete na mejl: natalijab1@gmail.com

    • Uvod v dele telesa. Poglejte si posnetek, vadite pesmico in si večkrat prepevajte.

      Lahko tudi pošljete posnetek kako to počnete na moj mejl.

      Uživajte!

    • Pozdravljeni,

      v tej in naslednji uri boste utrjevali dele telesa in dodali nove. Najprej si oglejte dele telesa na vaših karticah in narišite punčko/fantka v zvezek, zraven prepišite dele telesa iz vaših kartic. Naslov je: MY BODY

      Nato kliknite na naslov in utrdite določene dele telesa z online igro.

    • V tej uri boste poslušali posnetek z opisom pošastka in ga tudi narisali v zvezke.

      Če posnetek ne gre, me prosim kontaktirajte.


    • Kaj zmorejo živali in kaj zmore tvoje telo. V naslednji pesmi boste poslušali kaj zmorejo živali. Večkrat jo poslušajte, hkrati pa zraven razmišljajte katere aktivnosti zmorete vi.

      Nato dodajte zase:

      I can climb

      I can't fly...

      Rešite tudi dani delovni list.

      Ko kliknete na mapo najdete tudi delovni list.

    • V teh urah boste spoznali zgradbe v mestu. Večkrat poslušajte posnetek in hkrati ponavljajte besede - vadite izgovorjavo.

      V zvezek narišite zemljevid mesta, ki ga vidite na posnetku - zraven lahko zapišete tudi besede.

      Kliknite na mapo.

    • V tem tednu in naslednjem bomo utrjevali z učenci v klopeh. Če kdo dela na daljavo se znova loti postopoma nalog od začetka.

  • 3.a razred - TJA

  • 4.a razred - TJA

  • 5.a in 5.b - TJA

    • Ta recept je v slovenščini in ga bom sedaj poenostavljenega prevedla v angleščini. Slike o izdelku še sledijo.

      Ingredients: 220 g flour, 1 packet of baking powder, 200 ml milk, 80 g cocoa, 100 g sugar, 2 eggs, 2 tea spoons vanilla sugar, 90 g melted butter, Nutella

      Preparations:

      1. In a bowl mix flour, baking powder, cocoa, sugar and vanilla sugar. In another bowl mix eggs, milk and butter. Add second mix to the first.

      2. In a muffin tray put 1/2 mix into each cup. And add Nutella.

      3. Bake at 180 degrees Celsius for 15 minutes.

      4. Cool the muffins and then Bon Apetit!

    • Watch your favourite cooking show and then write about the food you liked. 

      Oglejte si kuharsko oddajo in zapišite kakšno hrano je kuhar pripravil.

    • Na tem linku učenci poslušajo zgodbo Barcelona breakfast. Učb. str. 63 in jo nato večkrat odigrajo/preberejo.

    • V učbeniku si ogledajo vso hrano, pijačo, sadje in zelenjavo ter zapišejo v zvezke vključno s prevodi.

    • 1) V tem posnetku boste poslušali nalogo 10 iz učb. str. 66.

      Sprva večkrat prisluhnite posnetku, nato pa si oglejte slike in zapišite v zvezke, kateri obrok je opisala Katie - napišite vso hrano in Nejc - vso njegovo hrano.

      2) Drugo poslušanje je naloga 11 iz učb. str. 67. Znova poslušate in nato zapišite kateri sendvič pripada kateremu otroku. 

      Vse zapisane odgovore iz zvezka slikajte in mi posredujte na mejl: natalijab1@gmail.com


      Sedaj pa kliknite na mapo, da pridete do slušnih posnetkov.


    • Na povezavi na duhovit način ponovite dneve v tednu s pesmico, ki se je verjetno spomnite iz nižjih razredov. 

      Nato pa iz učb. str. 67 poglejte nalogo SCHOOL LUNCH MENU si preberite šolski jedilnik, ter zapišite (po spominu) kakšen jedilnik smo imeli na šoli - poskusite napisati različno hrano za vsak dan.

      Poslikajte in pošljite na mejl: natalijab1@gmail.com

    • V tej šolski uri boste poslušali / brali kratko pesmico o tem kdo danes kuha, nato pa rešili nalogo b pod pesmico.

      Pesem se nahaja v učb. str. 68.

      Rešitve  naloge b poslikajte in pošljite na mejl: natalijab1@gmail.com

      V mapi se nahaja slušni posnetek.

    • Pozdravljeni,

      v tej uri rešite online delovni list o prehrani med veliko nočjo.

      Happy Easter!

    • V tej uri boste preverili kako znate opisati najljubšo hrano sebe in svojih družinskih članov.

      V učbeniku si oglejte nal. 18, str. 70, nato pa v zvezke zapišite naslov in par primerov:

      I LIKE, HE/SHE LIKES

      1. I like fruit.

      2. We like chocolate.

      3. They like sweets.

      4. She likes cake.

      5. He likes steak.

      Nato zapišite par primerov za svojo družino, uporabite raje imena: My mum likes fruit, Tibor likes bread, Erik likes mayonnaise, ...


    • Preberite pesem I'm not picky, v mapi imate tudi slušni posnetek in rešite nalogo c in d učb. str. 71 v zvezke.

    • Oglejte si videoposnetek s kuhinjskimi pripomočki, in jih z naslovom

      KITCHEN THINGS zapišite v zvezek:

      KITCHEN THINGS:

      apron - predpasnik


    • V tej uri preberejo dialog med Hookie in Twigom, učb. str. 72. In dodajo manjkajoče besede.

      Za lažje branje, utrjevanje izgovorjave pa je na voljo slušni posnetek, kliknite na naslov.

    • V učb. str. 73 si v nal. 23 oglejte navodila za pripravo jedi - torej glagoli, ki ponazarjajo neko dejanje.

      Nato prepišite recept za Apple sandwich iz nal. 24 v pravilnem vrstnem redu v zvezke. Če kliknete na mapo, pa boste našli delovni list za pripravo pice, kjer tudi postavite povedi v pravilen vrstni red.

      Rešitve mi pošljite na mejl.

    • V tej uri boste prebrali in poslušali besedilo: A birthday present iz učb. str. 75

      Kliknite na mapo, da odprete povezavo s slušnim posnetkom.


    • V tej uri boste prebrali besedilo Eat your breakfast v učb. str 77 in zapisali odgovore na vprašanja v zvezke.

    • V tej uri boste delali z zgodbo iz učb. str. 78. V DZ imate celotno besedilo, hkrati pa vas v mapi čaka slušni posnetek.

      Preberite zgodbo, jo razvrstite v pravilni vrstni red - najdete jo na zadnjih straneh DZ (tako kot vedno)

      Vadite izgovorjavo in igre vlog.

    • Znova poslušate in berete zgodbo The king, the cook and the stork.

      Nato rešite v DZ str. 79 nalogo b in jo prevedite v zvezke.

    • Celotne rešitve Dz 4. enote, učenci naj rešujejo sproti in po navodilih. Do sedaj imajo hrano in pijačo iz str. 60 dalje.

    • V tej uri dokončate naloge v DZ - rešitve DZ so v navodilih eno vrstico nazaj.

      Na spletni povezavi pa je kratka slušna naloga za online delovni list.

    • Uvod v novo enoto - mesto.

      V tej uri boste prebrali pesem in oblačke iz učbenika str. 82, nato pa zapisali manjkajoče besede v zvezke in jih prevedli.

    • V tej uri si boste ogledali in poslušali zgodbo, katere posnetek imate v mapi.

      Naslov je Castle or food - v učb. na str. 83 in DZ str. 82. 

      Poslušajte jo večkrat, saj je kar zahtevno besedišče in skušajte tudi odigrati s sorodniki, če dopušča situacija.

      Nato v zvezke rešite nalogo c iz učb. str 83 in poslikajte ter pošljite na mejl.

    • V tej uri boste spoznali vse zgradbe, ki se nahajajo v mestu in okolici. Najprej si jih oglejte v učbeniku str. 84 in prepišite v zvezke, ter prevedite, nato pa še rešite spletni delovni list, kjer so dodatne zgradbe ter si jih dodajte k seznamu v zvezku.

      Poslikajte in pošljite na mejl.

  • 6. razred - TJA

    • Na spodnji povezavi utrjujete modalni glagol can / can't

    • Na slikovnem gradivu si znova pogledajo razlago slovničnih struktur.

    • Present Continuous čas dodatno pojasnjen s projekcijo Pwp. Prosim oglejte si jo in nato še dodatno naredite naloge v učbeniku str. 102, 103.
    • Rešite delovni list in mi pošljite odgovore na email, ko končate z delom. Po dokončanju delovnega lista namreč lahko izberete opcijo - Email the answers to my teacher.

    • Izberite pravilno rešitev izmed podanih. Primerna je za učence, ki nimajo težav z zapisom! Na koncu kliknite Email the answers to my teacher!

    • V učbeniku str. 104, utrdite vprašalno obliko Present Continuous.

      Nato rešite nalogo 3. Utrdite Present Continuous s prejšnjimi delovnimi listi v tej učilnici.

    • Delovni list rešite na spletu in kliknete FINISH, nato pa EMAIL ANSWERS TO MY TEACHER: vpišete moj naslov: natalijab1@gmail.com

      V zvezek pa zapišete vsa oblačila in dodatke iz učbenike v miselnem vzorcu, dodajte tudi lastne ideje, poslikate in mi tudi pošljete na mejl: natalija b1@gmail.com

    • Bralno razumevanje - oblačila

    • Pozdravljeni,

      v tej strnjeni uri boste rešili Extra exercises na str. 108 in jih poslikali ter mi poslali rešitve: natalijab1@gmail.com

      Nato se lotite še Extra reading, str. 109 in rešite nalogo pod besedilom.

      Če rabite pomoč pri branju je posnetek v mapi, samo kliknite na naslov.


    • V DZ utrdimo že poznan čas - Present Continuous. V povezavi najdete kratko pojasnitev glede tega časa, da se spomnite oblike.

      Rešene strani v DZ: 66 - 69 mi poslikane pošljite na mejl: natalijab1@gmail.com do srede 8.4.2020.

      Sedaj pa kliknite na naslov, da pridete do video ponazoritve časa.



    • Pozdravljeni,

      v sledečem delovnem listu boste videli kakšnih pomladanskih opravil so se lotili otroci, nato pa zapišite še par vprašanj v zvezi s sliko in mi pošljite vprašanja na mejl: natalijab1@gmail.com.


    • V tej uri boste poslušali pravljico, ki je vsaj delno podobna temi Easter, saj v njej nastopa zajček. Vklopite si podnapise, pripravite si prigrizke in pijačo in se udobno zleknite ter poslušajte zgodbico.

      Za konec to zgodbo v kratki obnovi povejte enemu sošolcu ali sošolki po telefonu.

      Happy Easter!


    • V tej uri boste utrjevali snov 9. enote. Rešite DZ str. 72 in 73 - naloge, ki delajo ekstra težave pošljite na mejl, da skupaj dorečemo rešitve.



    • Na tej povezavi si najdite dva NPZ-ja in ju poskusite rešite - rezultate mi pošljite na mail.

    • V tej uri boste utrjevali Present Continuous in oblačila.

      V naslovu/mapi imate en delovni list za utrjevanje in kratek test za preverjanje vašega znanja. To je samo za pregled koliko znanja imate in ni za oceno. 

      Delovne liste rešite in pošljite rešitve na mejl.

    • Pozdravljeni v tem tednu se bomo ukvarjali s preverjanjem pred ocenjevanjem znanja.

      V tem delovnem listu boste pripravili en zapis trenutnega dogajanja - kot da pišete dnevnik, nato poslali poslikane rešitve na mejl najkasneje do torka 5. 5.

      Sedaj kliknite na naslov, kjer se skriva delovni list.

    • V tej uri boste posneli svoje izdelke dnevnikov iz ponedeljka. Bodite pozorni, da ne spuščate pomožnih glagolov in da čim bolj razločno in pravilno govorite, saj bo to osnova za ustno oceno. Pošljite mi posnetke do četrtka 7. 5.

      V mapi je moj izdelek, da veste, kako poteka moj torek :)

    • Preberite tole bralno razumevanje in rešite naloge.

    • V učb. str. 110 si preberite vse naloge in rešite zadane naloge v zvezke.

      V nalogi 4 utrjujete Present Continuous - s tem da ga tokrat uporabite za načrtovano prihodnost.

      Spremljajte spletno učilnico za nadaljnja navodila v sredo.

    • V tej uri boste poslušali mojo razlago Present Continuous časa, hkrati pa imejte odprt Powerpoint, da vidite primere. V mapi vas čaka powerpoint. Moja razlaga je na posnetku.

      Za nalogo, rešite v DZ, 10 enoto/step 1 (str. 74)


    • Pozdravljeni

      v uri dodatnega pouka boste rešili nalogo v DZ str. 77 Present Continuous za prihodnost - potovanje dveh otrok - v katere uporabite Present Continuous čas - prihodnjik

      am

      is                               + -ing

      are 

    • Kako predlagamo - Suggestions

      V tej uri boste utrjevali snov v kateri se naučite kako predlagamo kakšno idejo. Predvsem v zvezi s tem kaj početi.

      Preberite v učbeniku nal. 5, na str. 111 in nato rešite nalogo 6 A in B

      Zapišite v zvezke in pošljite na mejl.

    • V tej uri rešite stran v DZ str. 75.

      Poslikajte in pošljite na mejl.

    • V teh urah boste spoznali besedišče za kampiranje in izlete. 

      Oglejte, preberite in naučite se besedišče iz učb. str. 112,

      nato pa rešite naloge 1 - tako da prepišete besedo in jo prevedete,

      ter odgovorite 2 a in 2 b in 2c(str. 113) v zvezke.

      Na spletni povezavi imate spletni delovni list z dodatnimi stvarmi za kampiranje.

    • V tej uri boste v učbeniku prebrali besedilo na str. 112  - nal. 2B, nato pa rešili nalogo 2C - odgovori na vprašanja v zvezke.

      Nato si boste zapisali kratko razlago modalnega glagola MUST/MUSTN'T

      I, we, you, they, he, she, it MUST do homework for school. - pomeni mora 

      I, we, you, they, he, she, it MUSTN'T skip class. - pomeni ne sme

      Nato rešite nalogi 4 A in 4 B v zvezke.

    • V teh urah boste prebrali pismo, rešili bralno razumevanje in se lotili naloge pisnega sporočanja.

      Najprej preberite na str. 113 v učbeniku desno zgoraj pismo.

      Nato vstavite manjkajoče besede in znova preberite pismo. Če ne gre, me kontaktirajte za rešitve.

      Na koncu se lotite pisnega sporočanja. Za to si vzemite več časa in se lotite čim boljše. 

      Pismo naj bo podobno temu, kar ste prebrali s tem da imate izbiro:

      A visit to  a museum (obisk muzeja)

      A visit to a famous place (obisk znanega kraja)

      Pismo naj vsebuje najmanj 150 besed in je napisano v podobni obliki kot v učbeniku primer.

      Pismo nujno poslikajte in pošljite na mejl.


    • Rešite naloge v povezavi na spletni delovni zvezek str. 82 / nal 1 - 4 v zvezke.


    • V tej uri rešite delovni zvezek do enote 10 step 3. Poudarek je na 9. in 10. enoti.

  • 8.b razred- TJA

  • 9. razred - TJA Natalija

    • In the coursebook p. 121, there are several famous people. Woody Allen, Edith Piaf, itd. Use the internet and find out more about their character.

      V učbeniku na str. 121 je več slavnih ljudi, uporabite internet in najdite čimveč informacij o njihovih osebnostih.

    • V učb. str. 122, 123 si preberite igro vlog o tem, kako se nasprotja privlačijo.

      Na str. 124 rešite naloge 2, 3, in 4.

      Delovni list rešeni poslikajte in ga pošljite na mail: natalijab1@gmail.com

    • Spletna zgodba, ki je v 6 epizodah in nudi ob vsaki epizodi dve interaktivni vaji.

      Za krajšanje časa :)


    • V učbeniku na str. 125, 126, 127 si preberite pisma s težavami, rešite kratke naloge v zvezke.

      Nato pa mi natipkajte kratek sestavek o nekem vašem lahko tudi izmišljenem problemu/težavi, ki ga bom posredovala drugemu sošolcu/ki, da ga skuša rešiti. Torej podoben kratek sestavek kot ste ga v treh pismih prebrali, potem pa vam bodo vaši sošolci odgovorili z rešitvijo na vaš problem.

      Vse skupaj pošiljate samo meni: natalijab1@gmail.com

      Jaz pa posredujem drugim v razredu.

      Ta obveznost je za naslednji teden. Rok oddaje do 3. 4.

    • Pozdravljeni,

      v teh dveh urah boste dokončali odgovore za Advice Column, katera navodila sem vam poslala po mejlu, hkrati pa v zvezek zapisali nalogo 2 na str. 126.

      Navodilo je, da te izraze označite z dvema simboloma - enako ali ni enako.

      Na koncu si izberete par teh (4) izrazov in jih umestite v daljše smiselne povedi.

      Kliknite na naslov, za ponazoritev naloge.

    • Poglejte si kratek video o določenih neverbalnih znakih komunikacije po svetu, vklopite si podnapise, če težje razumete,

      potem pa si oglejte slike v učbeniku str. 130.

      Na str. 131 naredite nalogo - The message is..., kjer vpišete ustrezno številko iz str. 130 zraven pojasnila.

      Poslikajte in pošljite na mejl do večera 9.4.

    • V teh dveh urah boste prebrali vso snov iz učbenika str. 139, 140 in 141.

      Naloge, ki so pomembne in zapisane v zvezkih so:

      139/ nal. 1a, 2b

      140/nal. 2

      141 /nal. 3

    • V tem tednu boste samostojno pripravljali zadnji projekt za ustno oceno.

      V mapi boste našli izrezke strani iz delovnih zvezkov. Vsaka naloga je lahko projekt zase. Vi si sami izberete katera tema vam je blizu in nanjo po navodilih iz te naloge pripravite pisno predlogo, ki vam bo  v mesecu maju služila kot predloga za ustno predstavitev.

      Ustna predstavitev bo potekala v mesecu maju preko google video ali kakšne druge opcije, lahko tudi telefona, kar vam bo omogočilo čim boljšo komunikacijo z mano.

      Pisno predlogo zaključite ta teden do 24. 4. in mi pošljite na mejl. 

    • V dveh dneh - ponedeljek in torek posnamite vašo predstavitev projekta in mi posnetek delite preko google drive- kjer mi omogočite vpogled ali pošljete na mejl, če gre.

      Prosim bodite dosledni glede datumov, ker bomo v četrtek skušali oceniti tiste, ki so dovolj pripravljeni.

      Hkrati pa mi v mejlu dopišite na kakšen način lahko 'v živo' predstavite projekt v četrtek, da ne bo težav na tehničnem področju. Recimo google videoklic, ali preko telefona. Omogočiti mi namreč morate, da vas vidim kako vi predstavljate projekt. 

      Predstavitve bodo potekale v času ure angleščine četrtkovega urnika.


    • V teh treh urah boste prebrali besedilo v učb. str. 147 - I can explain

      Nato se lotite Remember box in ga preberite na naslednji strani

      Na str. 149 zapišite nalogo 5 v zvezke - kakšne so idealne značilnosti sošolca/ke in idealnega učitelja/ice.

      Na str. 150 poglejte reakcije ljudi in si jih preberite na str. 151 v nal. 7b

      Na koncu si preberite tudi nalogo Chatterbox na str. 152

      V zvezek za konec zapišite - What annoys you the most and What brings you joy

      Poslikajte in pošljite na mejl

    • V tej strnjeni uri boste prebrali/poslušali besedilo Fed up! in se lotili nalog bralnega razumevanja.

      v zvezek rešite:

      154/nal.2

      155/nal.3

      Preberite Chatterbox na str. 156 in nazadnje si še oglejte in dajte par nasvetov svojim sošolcem po mejlu učb. str. 157.

    • V tej uri preberite nasvete na str. 158 in si nato oglejte še razpredelnico, kdo vpliva na naša življenja v določenih letih. Nato izberite eno osebo, ki je v zadnjem času na vas najbolj vplivala in jo opišite.

      Poslikajte in pošljite na mejl.

  • Poglavje 8

  • Poglavje 9

  • Poglavje 10