Oris poglavij

  • VADBA DOMA, GIBAJTE SE


    Od 6. aprila 2020 dalje imate učenke in učenci  od 6. - 9. razreda 

    spletno učilnico za predmet ŠPORT v vašem e-Asistentu!



    ******************************************************************

    Predmet ŠPORT; 3. teden  (30.3.2020 – 3.4.2020)

    • Med učenjem ostalih predmetov izvajajte »rekreativne« odmore, prezračite  prostor.

    Naloge v tem tednu:

    • Preden začnete z vadbo, se dobro ogrejte z gimnastičnimi vajami, tako kot v šoli.
    • V mesecu aprilu vas vsako leto testiramo za ŠportnoVzgojniKarton (ŠVK). V tem tednu boste izvedli priprave na testiranje treh motoričnih sposobnosti:

    -          Predklon na klopici (vaja: stoja na tleh spetno in predklon z iztegnjenimi rokami tako, da se s prsti rok poskušate dotakniti prstov na stopalih, kolen ne krčite. 10 ponovitev, počitek – raztezne vaje, 10 ponovitev).

    -          Skok v daljino z mesta (vaje: počepi-10, poskoki na mestu iz nizkega čepa-10, žabji poskoki-10, visoki skiping na mestu-10 sekund, skok v daljino z mesta- ponovi 10 krat).

    -          Dviganje trupa (vaje: dvige trupa izvajajte tako, kot smo se učili v šoli. Na testiranju boste dvige izvajali eno minuto, kot pripravo pa dvigujte trup 20 sekund, naredite premor in ponovno izvajajte dvige 20 sekund. Ne hitite – to ni testiranje, pač pa priprava!).

    •   Na prostem: 2 x 20 min hitre hoje. Ne pozabite na tek!
    •   Nekateri ste pridno pošiljali fotografije vadbe, teka in sprehodov v naravi.

         Odzive ostalih učitelja pričakujeva v tem tednu. Kontaktirajte naju na spodnja e-maila:

         mitja.znidarsic@os-bistrica.si

         silvia.slibar@os-bistrica.si  

    VIDEO predstavitev ŠVK:


    • VIDEO predlogi

      Nekaj predlogov za dobro jutro in lažji začetek učenja:

      SUPER SLOW vaje:

      ZABAVA obvezen OGLED:

      1. POZDRAV SONCU:

      2. JUTRANJE PREBUJANJE:

      3. JUTRANJA 20 MIN VADBA:

      4. JOGA ZA ZAČETNIKE:

      5. VADBA ZA MED ODMORI:

      6. FARTLEK za ZAČETNIKE:

      7. Od HOJE do TEKA:

      8. Vadba za ZDRAVE ŠOLARJE:

      9. TAE BO (akcija):

      10. TAE BO 2. del:

      11. TAE BO (8 minutna vadba):

      12. ZA FANTE (brez odmora):
      • TEORIJA

        Za tiste, ki potrebujete še malo teoretičnega znanja, si poglejte e-učbenik.


        Preverite kako ste teoretično podkovani v športu in rešite NPZ iz leta 2017.


        Preverite kako ste teoretično podkovani v športu in rešite NPZ iz leta 2009 (redni rok).



        Preverite kako ste teoretično podkovani v športu in rešite NPZ iz leta 2009 (naknadni rok).




        • DOLGČAS MI JE!!!



          Ideje za preganjanje dolgčasa in gibanje.

          1. TI LOVIŠ!

          Rezultat iskanja slik za Kuža na vrvici

          Tudi igra z domačimi hišnimi ljubljenčki je lahko zelo zabavna in gibalno aktivna!

          Rezultat iskanja slik za Igra z baloni

          Če nimate psa,  bo igra z baloni zagotovo trajala dlje. Moj kuža ga hitro poči.

          2. Naj vas spomnim še na GUMITVIST - zanj potrebujete le elastiko.

          Rezultat iskanja slik za skakanje gumitvista

          3. Poiščite pripomočke, na katere ste morda že malo pozabili:

          Rezultat iskanja slik za balinčki, frisbiRezultat iskanja slik za balinčki, frisbi

        • Preizkusi se!

          Črke tvojega imena in priimka ti narekujejo naslednjo vadbo: (potrudi se!!!)

          BRAVO za izvedbo .... a le, če nisi goljufal/a!

          • OPRAVLJENO

            1. TEDEN Predmet ŠPORT: (16.3.2020 – 20.3.2020)

            1.    Vsak dan bodite gibalno aktivni.

            2.    Če imate možnost pojdite na vrt ali na sprehod. Pomagajte pri delu na vrtu.

            3.    Če boste večinoma v stanovanju, je nujno da vsak dan tudi telovadite in prostore redno dobro prezračujete. Pojdite na balkon, teraso in nekaj razteznih vaj opravite na svežem zraku.

            4.    Ves čas skrbite za varnost med vadbo (padci, zdrsi!) in skrbno higieno po njej.

            5.    Vadbo si popestrite glede na možnosti, ki jih imate:

            -       Vožnja sobnega kolesa, vadba na steperju, domači fitnes …,

            -       preskakovanje kolebnice,

            -       igranje namiznega tenisa,

            -       ples ob priljubljeni glasbi,

            -       jutranja gimnastika, joga.

            6.    Naloga za prvi teden:

            -       Dve polliterski plastenki napolnite z vodo, ju dobro zaprite in uporabite kot

            uteži, s katerima povečate intenzivnost vaj za moč rok in ramenskega obroča. Začnite z manjšim številom ponovitev vsake vaje (do 6)  in jih postopoma povečujte.

            -       Tisti dan v tednu, ko bi sicer imeli na urniku šport, lahko  po mailu v

             e-Asistentu pošljete kratek opis vadbe, ki ste jo izbrali in po želji priložite fotografijo.

            Ostanite zdravi in skrbno upoštevajte vsa navodila za preprečevanje širjenja okužb.

            ******************************************************************

            2. TEDEN: Predmet ŠPORT: (23.3.2020 – 27.3.2020)

            • Spremljajte novosti in navodila na tej spletni strani.
            • Med delom na daljavo in učenjem izvajajte »rekreativne« odmore, prezračite  prostor.
            • Sestavite in zapišite OSEBNI URNIK VADBE po dnevih za ta teden!
            • Vsak dan po začetnem ogrevanju izberite vadbo, pri kateri boste vztrajali vsaj 20 min (Izmerite si srčni utrip, vzdržujte dovolj veliko intenzivnost vadbe)
            • Za gibanje in igro poskusite navdušiti tudi ostale člane družine, bodite motivatorji.
            • Tisti dan v tednu, ko bi sicer imeli na urniku šport, lahko pošljete kratek opis vadbe,  ki ste jo izbrali in po želji priložite fotografijo.

            Naloga za drugi teden:
            Ta teden se bote spoznali s športno aktivnostjo imenovano FARTLEK. Enkrat v tednu si vzemite čas in preizkusite to vadbo, sami ali v družbi staršev,