Svetovalni kotiček za starše
Oris teme
-
Spoštovani starši.
Bistvo starševstva ni udejanjati všečne poteze, temveč poteze, ki v otroku prebujajo ljubezen, varnost, pripadnost, zaupanje. Vase in v svet, v katerega vstopa.
Na tej strani smo vam pripravile številne informacije, ki vam bodo v pomoč pri vašem vzpostavljanju stika z otrokom in obdobjem šolanja.
Kadarkoli se lahko z vprašanjem ali dilemo obrnete na nas preko e-pošte:
tamara.hovnik@guest.arnes.si
valerija.pecnik@guest.arnes.si
veronika.gosak-krebs@guest.arnes.si
kaja.rojnik@guest.arnes.si
petra.sertel@guest.arnes.si
" Družina je kompas, ki nas vodi. Je navdih, s pomočjo katerega lahko dosežemo višave, in je naše udobje, ko tu in tam omahnemo…."
-
V šolski prostor vstopamo polni načrtov, želja in ciljev. Ko govorimo o zrelosti za šolo, se osredotočamo predvsem na otrokovo intelektualno zrelost in pripravljenost, sposobnost reševanja socialnih stisk in težav ter sposobnost koncentracije. Opažamo veliko dvomov, strahu in negotovosti pri starših, ali je moj otrok zrel za šolo.
Več v spodnjih prispevkih.
-
V strokovni literaturi ni enotne definicije nadarjenosti.
Razlog je v tem, da nadarjeni niso neka homogena skupina, temveč se nadarjenost kaže na različnih področjih, oblikah in obsegih. Ena od najpogosteje uporabljenih definicij je zapisana v ameriškem Zakonu o izobraževanju nadarjenih iz leta 1978. Po tej definiciji so nadarjeni ali talentirani tisti otroci in mladostniki, ki so bodisi na predšolski stopnji, v osnovni šoli ali srednji šoli pokazali visoke dosežke ali potenciale na intelektualnem, ustvarjalnem, specifično akademskem, vodstvenem ali umetniškem področju, in kateri na podlagi rednega šolskega programa potrebujejo posebej prilagojene programe in aktivnosti.
-
-
Vključujoča šola goji medkulturnost kot vrednoto. Ovire, s katerimi se srečuje pri opolnomočenju otrok priseljencev in prizadevanjih za njihovo uspešno vključevanje v pedagoški proces, sprejema kot priložnost za lastni razvoj. Prostovoljstvo razvija kot vrednoto, s katero v praksi uresničuje solidarnost, preprečuje izključevanje in prispeva k povezanosti celotne šolske skupnosti.
-
Izvedba nacionalnega preverjanja znanja je obvezna za vse učence 6. in 9. razreda osnovne šole.
Služi diagnostični in formativni vlogi. To pomeni, da zagotavlja povratno informacijo učencem in njihovim staršem, učiteljem, šolam in državi ter omogoča načrtovanje izboljšav. Predvidevamo torej, da ima na pouk povratni učinek.
-
Karierno informiranje in orientiranje poteka v skladu s cilji, ki so opredeljeni v učnih načrtih ter se začenja že ob začetku šolanja. Iz leta v leto se širi in nadgrajuje z naborom vsebin in dejavnosti, ki so primerne za posamezno zrelost otrok. V okviru razredne stopnje jo izvajajo razredniki v sodelovanju s šolsko svetovalno službo ter različnimi zunanjimi izvajalci, v okviru predmetne stopnje pa predmetni učitelji v sodelovanju s šolsko svetovalno službo in povabljenimi srednjimi šolami.
-
Kako motivirati otroka in ga spodbuditi k raziskovanju? Kako zaznati potrebe otroka in odkriti njegovo morebitno stisko? Kako ravnati z otrokom v različnih obdobjih dozorevanja? Kdaj otrok postane trmast, uporniški in kako mu lahko pomagamo? Kako naša čustva vplivajo na počutje otroka? Kako ravnati z otrokom, ki potrebuje posebno pozornost? Kako se odnos med staršema odraža na značaju otroka? ...
Vabimo vas, da se v tem obdobju pouka in šolskega dela na daljavo lahko poslužujete video pogovora s pomočjo aplikacije Skype (Veronika Gosak Krebs).
-
Pogovor o motivaciji, koncentraciji in vztrajnosti s specialno pedagoginjo Janjo Dermastja.
-
Bodimo našim otrokom dober bralni vzgled.
"Če želite, da bodo vaši otroci inteligentni, jim berite pravljice. Če želite, da bodo še bolj inteligentni, jim berite še več pravljic." A. Einstein
-
tamara.hovnik@guest.arnes.si
valerija.pecnik@guest.arnes.si
veronika.gosak-krebs@guest.arnes.si
kaja.rojnik@guest.arnes.si
petra.sertel@guest.arnes.si
Se beremo:)